خبرگزاری کار ایران

بعضی قوانین فوتبال ما من‌درآوردی و کشک است

دایی: کرار به گوش داور زد و فقط سه جلسه محروم شد، این عدالت است؟

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۳۲۴

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: در بازی فردا تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبا و استقلال اظهار داشت: بازی حساسی مقابل استقلال داریم، تساوی به درد هیچ یک از تیم‌ها نمی‌خورد، از قبل شرایط استقلال را دنبال کردیم.

وی داد: دنبال سه امتیاز بازی هستیم و می‌خواهیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائلم مطمئنم اگر بازیکنان بازی نیمه دوم ملوان را انجام دهند و یا بازی مقابل سیاه‌جامگان را به نمایش بگذارند و اسیر حاشیه نشوند، می‌توانیم جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه فکر این را می‌کردید که چنین جایگاهی را داشته باشید؟ تأکید کرد: پیش‌بینی نمی‌کردم، اما امیدوار به آینده بودم، هم به خود، کادر فنی و بازیکنانی که جذب کرده بودیم اعتقاد داشتم. از لحاظ فوتبالی و فنی، بازیکنان خوبی داشتیم، شاید از لحاظ بدنی آماده نبودیم. جا دارد از کادر فنی تیم تشکر کنم که خیلی به من کمک کرده، از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که با تمام کسری‌ها، تمرینات بسیار خوبی را انجام داده، حیف است که این روند را ادامه ندهیم و بزرگان تیم همیشه کمک کرده اند. امیدوارم این نتایج را ادامه دهیم و مقطعی نباشد.

دایی در مورد اینکه به دنبال کسب سهمیه هست، گفت: مطمئناً تیمی که به اینجا رسیده است، تلاش خود را می‌کند. بیشتر از این هم فکر می‌کنیم، اما همیشه آن چیزی که می‌خواهیم اتفاق نمی‌افتد. سعی خود را می‌کنیم و اگر خدا بخواهد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی در مورد اینکه آیا در نیم فصل دوم به دنبال تغییرات اساسی است؟ گفت: ما نیازی به تغییرات اساسی نداریم، یک تیم جدید ساختیم و نیاز به تغییرات اساسی نخواهیم داشت، اما تیم را تقویت می‌کنیم تا در ادامه کار با مشکل روبه‌رو نشویم.

سرمربی صبا در مورد وضعیت فرید کریمی خاطرنشان کرد: مسائلی است که در مملکت ما اتفاق می‌افتد. آیین نامه‌ای را تصویب می‌کنیم که هر کسی روی آن نظر می‌دهد. آیین‌نامه می‌گوید به محض تمام شدن هر بازی بازیکن می‌تواند برگردد، این چه معنایی دارد؟ قبلاً آیین نامه چیز دیگری بود. باید بگویم که متأسفانه قوانین من درآوردی در مملکت ما مخصوصاً فوتبال ما زیاد است. نیم فصل یعنی چه؟ یعنی اینکه 15 بازی انجام دهیم و بعد به تعطیلات برویم و بازیکن بگیریم، اما 17 بازی انجام می‌دهیم بعد نیم فصل ما شروع می‌شود.

وی افزود: زمان نقل و انتقالات را ببینید، اگر بازیکنی از هفته 17 به تیمی ملحق شود به این معنا نمی‌شود که در دو تیم در یک نیم فصل بازی کرده، این خنده‌دار است که متأسفانه برخی رأی می‌دهند. فیفا می‌گوید بازیکن نمی‌تواند در دو تیم بازی کند، اگر اینگونه باشد چرا در نیم فصل دوم این اتفاق رخ می‌دهد؟ ما کاملاً کارمان را قانونی انجام دادیم. بازیکنی بود که روی آن حساب کرده بودیم، جای خالی نگه داشته بودیم و با توجه به آیین‌نامه کار کردیم.

سرمربی صبا یادآور شد: در بازی زمان مقرر سیاه‌جامگان شکایت نکرد و این موارد فقط در مملکت ما اتفاق می‌افتد. با تمام احترامی که برای حسن‌زاده قائلم و به شخصه او رادوست دارم، متأسفانه او می‌گوید که کمیته انضباطی می‌تواند در برخی مسائل دخالت کند. مگر آیین‌نامه نگفته اگر بازیکن سربازیش تمام شد می‌تواند به تیم سابقش برگردد.فرید کریمی شهریورماه سربازی‌اش تمام شد اما تراکتورسازی تا برج 10 او را در اختیار داشت. چرا به این مسائل رسیدگی نمی‌کنند.؟ او مقابل ما در جام حذفی شرکت کرد و تیم ما شکست خورد و من نوعی چه کاری باید انجام دهم.

وی افزود: شما می‌خواهید که بازیکن من مقابل ملوان بازی نکند، به آنها گفتم که مطمئن هستم در بازی مقابل استقلال اجازه حضور او را نمی‌دهند. پیام صادقیان را در پرسپولیس راحت محروم کردند. جاسم کرار به گوش داور زد، اما تنها او را سه جلسه محروم کردند. آیا عدالت رعایت شده؟ می‌خواهند برخی‌ها را که دوست دارند نگه دارند، نگاه نمی‌کنند که ما چگونه و با چه زحماتی به اینجا رسیده‌ایم، چرا وقتی دوشنبه جلسه تشکیل شده رأی هنوز نداده‌اند؟ مگر کار شاقی می‌خواستند بکنند. مدارک که موجود بود. مطمئن باشید اعلام می‌کنم کریمی نمی‌تواند بازی کند. چرا نمی‌تواند بازی کند؟ چنین چیزی هست که در هفته هفدهم نیم فصل برگزار شود، کجای دنیا قوانینی داریم که تیم‌ها روی بازیکنان سرمایه‌گذاری می‌کنند و زمانی که می‌خواهند از آنها استفاده کنند نمی شود.

سرمربی صبا تأکید کرد: بازیکنی که در تیم‌های نظامی بازی می‌کند، حقوق می‌دهند و 150 هزار تومان به او می‌دهند، آیا ماهانه 150 هزار تومان حقوق می‌تواند کفاف رفت و آمد او را بدهد؟ پس به هیچ عنوان حرفه‌ای به حساب نمی‌آید. تمام قوانینی که می‌گویید همه کشک است. باید به این مسائل درست دقت شود. به نظرم شما وظیفه بزرگی دارید، متأسفانه اکثر شما یا قرمز هستید یا آبی و به خاطر آن حسی که دارید شاید دلتان نیاید، اما اگر به این مسائل دقت کنید، باید مردم را روشن کنید. مگر می‌شود بازیکن با 150 هزار تومان بازی کند و حرفه‌ای به حساب بیاید. اگر آب خالی هم بخورد 150 هزار تومان می‌شود.

دایی در مورد اینکه مردم کم‌لطفی نمی‌کنند که به ورزشگاه نمی‌آیند، یادآور شد: باید شرایط را نگاه کرد، باید خیلی از مسائل را نگاه کنیم. مردم قم همیشه لطف داشته‌اند. ورزشگاه کیلومترها دور از شهر است و کسانی که فوتبال را نگاه می‌کنند از قشر ضعیف هستند. همین رفت و برگشت‌ها خدشه وارد می‌کند به زندگی آنها. این مسائل را باید مورد توجه قرار داد. باید شرایط را فراهم کنیم که آنها را مورد استقبال قرار دهند. برای ما فرقی نمی‌کند، فقط زمینی که به آن آشنا هستیم متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز