خبرگزاری کار ایران

اخراج نه، حمزه یونس را در اختیار باشگاه گذاشتم!

قلعه‌نویی: خاطرات خوبی با استقلال اهواز دارم

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۴۰۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که آینده خوبی در انتظار تیمش خواهد بود و هواداران نباید نگران باشند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز که فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد، گفت: خوشحالم که به اهواز آمده‌ام و خاطرات خوبی که در این شهر داشتم، برای من تداعی شد. جا دارد حالا که اینجا هستم، به عبدالله ویسی هم تبریک بگویم که با تیمی جوان، کم‌ادعا و بومی توانسته نتایج خوبی در لیگ بگیرد و در صدر جدول قرار دارد.

وی افزود: استقلال اهواز تیمی است که قبلاً خودم سرمربی‌اش بوده‌ام و خاطرات خوبی از این تیم دارم. این بازی هم مثل تمام بازی‌های لیگ سخت است و با اینکه استقلال اهواز در انتهای جدول قرار دارد، اما توجهی به جایگاه آنها نداریم و باید کار خودمان را انجام دهیم تا بتوانیم به نتیجه مدنظر برسیم.

قلعه‌نویی اظهار داشت: بالاخره بازیکنان استقلال اهواز برای بازی با تراکتورسازی انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و به خاطر همین ما باید با تمام وجود و با تمام موجودیت‌مان مقابل این تیم بازی کنیم. من به بازیکنانم گفته‌ام که به هیچ عنوان حریف فردا را نباید دست کم بگیریم چون استقلال اهواز بازیکنان خوبی دارد که بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد ولی بعضی اوقات بدشانس بوده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تمجید از کادرفنی استقلال اهواز خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلان مالی این باشگاه حل شود. من یک سال در این تیم بودم و خاطرات خوبی هم از اینجا دارم و می‌دانم مردم خوزستان استقلال اهواز را چطور دوست دارند. البته استقلال خوزستان الان پرچمدار فوتبال خوزستان است و امیدوارم مشکلات استقلال اهواز هم حل شود. امیدوارم هر فردی که برای آبی‌های اهواز زحمت می‌کشد موفق شود.

قلعه‌نویی با تاکید بر این مسئله که برای بازی با استقلال اهواز فقط کاردوسو مصدوم را در اختیار ندارد، درباره آخرین شرایط تیمش تصریح کرد: قبل از بازی با استقلال تهران شرایط مطلوبی نداشتیم اما با گذشت چند روز از حضورم در تراکتورسازی چه از نظر فنی و چه اخلاقی و چه رفتاری شناخت‌مان از هم بیشتر شده، در مجموع من آینده خوبی برای تراکتورسازی می‌بینم. تیمی هستیم که بازیکنان خیلی خوبی داریم که چند نفر از آنها هم خوزستانی هستند ضمن اینکه تیم بیرونی هم بسیار خوب است و عباسی و همکارانش هم زحمت می‌کشند، مسلما وقتی ما بتوانیم خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم هواداران پرشورمان با ما آشتی می‌کنند.

وی در پایان درباره اینکه آیا حمزه یونس را از تراکتورسازی کنار گذاشته است، گفت: من کسی را کنار نگذاشتم بلکه این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادم. او در اردوی پیش از بازی حاضر نشد و مشکلاتی داشت به همین دلیل این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز