خبرگزاری کار ایران

مذاکره ای با ادینیو نداشته ایم

برانکو: هدف ما قهرمانی است/پرسپولیس نتایج بدی مقابل راه آهن داشته است

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۵۸۶

ما هم با انگیزه بالا وارد این بازی خواهیم شد و با احترامی که برای همه حریفان قائلم انگیزه ما همیشه یک‌جور است و به دنبال سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از حریف فردای سرخپوشان تهرانی به عنوان گربه سیاه این تیم یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) تیمش برابر راه‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی‌ها به سرعت یکی پس از دیگری فرا می‌رسند. این آخرین بازی نیم‌فصل است و فکر می‌کنم همه بهتر از من می‌دانند که راه‌آهن به تعبیری گربه‌سیاه پرسپولیس است، چون تجارب بدی را از بازی با این تیم داریم.

در بازی مقابل راه‌آهن خطر را لمس می‌کنیم

وی افزود: پرسپولیس در گذشته نتایج خیلی بدی در دیدار برابر راه‌آهن داشته است و به همین خاطر ما خطر را لمس می‌کنیم. تیم راه‌آهن در این اواخر نتایج خوبی گرفته است، مخصوصاً در بازی آخری که با سپاهان داشت. همه تلاش خود را می‌کنیم تا مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

انتظار یک بازی سخت با نتیجه‌ای نامعلوم را می‌کشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: فردا انتظار یک بازی سخت با نتیجه‌ای نامعلوم را می‌کشیم و نیاز به صبوری، تلاش، تمرکز و شانس زیادی داریم تا به نتیجه مدنظر خود برسیم. ما هم با انگیزه بالا وارد این بازی خواهیم شد و با احترامی که برای همه حریفان قائلم انگیزه ما همیشه یک‌جور است و به دنبال سه امتیاز هستیم.

غیبت نورمحمدی در دیدار برابر راه‌آهن

برانکو ادامه داد: همه بازیکنان به غیر از رضا نورمحمدی که مصدومیت مختصری دارد، سرحال هستند. فردا این بازیکن در دیدار با راه‌آهن غایب خواهد بود.

طبیعی است از امتیازاتی که کسب کرده‌ایم راضی نباشیم

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا اکنون که به پایان نیم‌فصل رسیده‌ایم به آن چیزی که می‌خواستید دست پیدا کرده‌اید؟»، گفت: به سختی می‌شود در این مورد نظر داد. تلاش ما برای رسیدن به صدر جدول بود و طبیعی است از امتیازاتی که کسب کرده‌ایم راضی نباشیم، چون من همیشه بیشتر و بیشتر می‌خواهم.

نمی‌خواهم به عقب برگردم و نگاهم رو به جلوست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته غیرمنطقی است که مطلق بخواهم چنین انتظاری داشته باشم. چند سال پیش که مربی دیناموزاگرب بودم 28 برد و داشتیم و شکست را تجربه نکرده بودیم، اما اکنون که نگاه می‌کنم خیلی از امتیازات را از دست داده‌ایم. نمی‌خواهم به عقب برگردم و نگاهم رو به جلوست. طبیعی است که خواست و تلاش ما این است که حداکثر امتیازات را بگیریم.

تکذیب مذاکره با ادینیو

برانکو در رابطه با اینکه مدیربرنامه‌های ادینیو اعلام کرده مسئولان پرسپولیس با ادینیو صحبت‌هایی انجام داده است، گفت: هیچ‌کسی از باشگاه پرسپولیس در مورد ادینیو صحبت نکرده است. نه من با او صحبت کرده‌ام و نه هیچ‌کدام از مسئولان باشگاه.

با کادر و بازیکنانی که دارم خوش‌بین به قهرمانی هستم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم‌فصل نفرات جدیدی به کادرفنی یا بازیکنان اضافه خواهند شد، گفت: فعلاً مایل نیستم در این مورد صحبت کنم. ما کادرفنی و بازیکنانی داریم که به آنها اعتماد کامل داریم. من با کادر و بازیکنانی که دارم خوش‌بین به قهرمانی هستم. ما یک جای خالی بالای 23 سال داریم که قرار است به جای مرحوم هادی نوروزی یک بازیکن جذب کنیم. در نیم‌فصل به سختی می‌شود بازیکنی را پیدا کرد که کیفیت بالایی داشته باشد و به قهرمانی ما کمک کند، چون بازیکنان خوب یا قرارداد محکم با باشگاه‌های‌شان دارند و یا خیلی گران هستند.

برنامه، هدف و وظیفه ما این است که برای قهرمانی بجنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با همین بازیکنان قول قهرمانی می‌دهید، گفت: نمی‌شود قول داد. ما نشان داده‌ایم که هیچ تیمی بهتر از ما نیست، ما کیفیت، قدرت و برتری لازم را حتی برای قهرمانی داریم، اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. شما به بازی مقابل تیم‌های استقلال اهواز و نفت تهران نگاه کنید. ما مقابل این تیم‌ها 10 فرصت صددرصد گل داشتیم، استقلال اهواز مقابل ما فقط دو کرنر آن هم در دقایق پایانی بازی به دست آورد. یا مقابل نفت تهران در حالی که تیم برتر میدان بودیم بازی مساوی شد. فوتبال همین است و نمی‌شود قول داد اما برنامه، هدف و وظیفه ما این است که برای قهرمانی بجنگیم، این وظیفه‌ای است که نسبت به باشگاه و هواداران باشیم.

برانکو در مورد اینکه آیا نگاهی به تیم‌های پایه دارد یا نه، گفت: در این فصل هر وقت لیگ تعطیل شد، پنج شش بازیکن از تیم امید در تمرینات ما شرکت می‌کردند. از این طریق به آنها نگاه می‌کردیم که پیشرفت‌شان نسبت به بازیکنان اصلی چقدر بوده است، آیا می‌توانیم بازیکنی بگیریم یا نه، از همین طریق بود که فاطمی و محمد رحمتی را جذب کردیم.

هدف پرسپولیس قهرمانی است

وی افزود: طبیعی است که راحت نمی‌توان به پرسپولیس ملحق شد، چون هدف پرسپولیس قهرمانی است، با این وجود مسلم است که باید به آکادمی باشگاه توجه خاصی داشت.

کفشگری برای باشگاه پرسپولیس باارزش است و کیفیت بالایی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه گفته می‌شود مهرداد کفشگری در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا و به صبای قم می‌پیوندد، عنوان کرد: کفشگری بازیکن پرسپولیس است که هم سال گذشته و هم امسال بازیکن فیکس ما بوده است. او برای باشگاه باارزش است و کیفیت بالایی دارد. متاسفانه کفشگری با بدشانسی مصدوم شد. او در روزی که باید بازی می‌کرد، آسیب دید.

این خواست طبیعی بازیکنان است که برای بازی کردن شوق داشته باشند

برانکو ادامه داد:‌ در این فرصت بازیکنان دیگری چون فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از شانس خودشان استفاده کردند. ما می‌توانیم شوق کفشگری را برای بازی کردن درک کنیم. این خواست طبیعی بازیکنان است که برای بازی کردن شوق داشته باشند، اما باید ببینیم وضعیت این بازیکن چه خواهد شد. کفشگری در تمرینات خوب شرکت می‌کند و حداکثر توانش را می‌گذارد که به او تبریک می‌گویم اما نیم‌فصل باید بگذرد تا مذاکره کنیم و ببینیم که برنامه او چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز