خبرگزاری کار ایران

موضوعی به نام بدهی مالیاتی؛

دلیل سفر وحید هاشمیان به تهران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۷۱۴

لژیونر سابق فوتبال کشورمان که سابقه بازی برای تیم های بوخوم، هامبورگ، بایرن مونیخ و هانوفر را دارد به منظور جلوگیری از مشکل ممنوع الخروج شدن، به تهران سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دلیل اصلی سفر وحید هاشمیان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی به تهران مشخص شد.

لژیونر سابق فوتبال کشورمان که سابقه بازی برای تیم های بوخوم، هامبورگ، بایرن مونیخ و هانوفر را دارد به منظور جلوگیری از  مشکل ممنوع الخروج شدن، به تهران سفر کرده است تا مالیات خود را که مربوط به زمان حضور وی در پرسپولیس می شود را پرداخت کند.

این در حالی است که هاشمیان بعد از گذشت چند سال از اتمام قرارداد خود با پرسپولیس و اعلام بازنشستگی از فوتبال، هنوز موفق به دریافت پول باقی مانده خود از باشگاه پرسپولیس نشده است و در اصل حالا باید مالیات پولی را پرداخت کند که دریافت نکرده است. خودش می‌گوید: باید مالیات پولی را بدهم که اصلا دریافت نکرده‌ام.

به نظر می رسد بعد از اتفاق تلخی که برای افشین قطبی رخ داد و وی نتوانست به دلیل بدهی مالیاتی و ممنوع الخروج بودن به ایران بیاید تا مادر خود را ببیند و در آخر هم مادر سرمربی سابق پرسپولیس بدون دیدن پسر خود از دنیا رفت، حالا بحث بدهی مالیاتی برای اغلب فوتبالیست ها و مربی ها تبدیل به یک موضوع جدی شده است. مشکلی که در اصل باید توسط باشگاه ها برطرف شود، اما به دلیل نداشتن قانونی مشخص و واضح در این زمینه، ورزشکاران مانند وحید هاشمیان مجبور می شوند حتی از جیب خود مالیات پولی را پرداخت کنند که هیچ وقت آن را دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز