خبرگزاری کار ایران

برنامه را به مدیران دادیم اما بازیکنان اظهارنظر می‌کنند!

نظر جالب تاج درباره تعطیلات لیگ

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۷۲۲

رئیس سازمان لیگ برتر با تاکید بر اینکه قبول دارد که تعطیلات لیگ پانزدهم زیاد است گفت: ما ابتدای فصل برنامه لیگ را تنظیم کردیم و به مدیران باشگاه‌ها تحویل دادیم اما حالا بازیکنان هم اظهار نظر می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج که سازمان تحت مدیریتش با انتقادات زیادی در مورد تعطیلات طولانی مدت مواجه شده است در این مورد گفت: قبول دارم تعطیلات لیگ زیادی است اما دلیلش برنامه های پرتعداد فوتبال ایران است که شامل حضور برخی تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا، حضور تیم ملی در مسابقات مختلف و حضور تیم امید در انتخابی المپیک است که برای فوتبال ما از اهمیت زیادی برخوردار است که این تیم به المپیک برود.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل ما برنامه کامل مسابقات را به باشگاه ها ارسال کردیم. برخی از باشگاه ها به این برنامه پاسخ ندادند و اظهار نظری نداشتند. برخی هم پاسخ دادند و آن را تایید کردند. حالا اینکه برخی دوستان اظهار نظر می کنند و انتقاد دارند ما دلیلش را نمی دانیم. اینها فکر می کنند ما فی البداهه به این برنامه رسیده ایم و این تعطیلات را گذاشته ایم.

رئیس سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: الان متاسفانه برخی بازیکنان هم در مورد تعطیلات لیگ اظهار نظر می کنند. ما برنامه را در ابتدای فصل به مدیران داده ایم نه به بازیکنان. بنابراین اگر هم تعطیلاتی داریم از ابتدای فصل مشخص شده بود و تیم ها با آن موافقت کرده اند.

مهدی تاج در ادامه به بدهی باشگاه ها اشاره کرد و گفت: ما ابتدای فصل با کمیته انضباطی صحبت کردیم که اگر باشگاهی بدهی داشت اجازه حضور در مسابقات به آن داده نشود. با این حال هنوز هستند تیم هایی که بدهی های زیادی دارند. الان باید به طور جدی این موضوع را پیگیری کنیم که تیم هایی که بدهی دارند با کسر امتیاز مواجه شوند و حتی به دسته پایین تر هم بروند.

وی افزود: الان بازیکنی داریم که نزدیک 10 سال است از باشگاهش طلبکار است اما نمی تواند حقش را بگیرد. حق هم با این بازیکن است. باید کل درآمدهای یک باشگاه را به طلبکارانش بدهیم تا بدهی ها صاف شود و این مشکل برای همیشه ریشه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز