خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ راه آهن ۰-۲ پرسپولیس

ورود پرسپولیس به کورس قهرمانی با گلهای طارمی

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۸۱۴

دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که  این دیدار در پایان با دو گل به سود سرخپوشان به پایان رسید. مهدی طارمی در دقایق 24 و 42 گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه راه‌آهن کرد تا شاگردان برانکو با کسب این سه امتیاز حساس، در انتهای نیم فصل نخست لیگ برتر به رده چهارم جدول صعود کنند.

هفته پانزدهم لیگ برتر
استادیوم: شهدای شهر قدس / تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: شاهین حاج‌بابایی؛ کمک داوران: علیرضا ایلدروم، محمد راهی و یاسر همرنگ
اخطار: فرشاد احمدزاده(14)، محسن بنگر(30) پرسپولیس - 

 

راه‌آهن تهران

ایگور ننزیچ، حسین خیری، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی‌زاده(60 امین منوچهری)، حمیدرضا دیوسالار(60 حمیدرضا علی عسگر)، میلاد محمدی، میلاد ابطحی، فرشاد فرجی،  بهادر عبدی و سباستین استراندوال(73 سیامک کوهنورد) و مهرداد محمدی.
سرمربی: مهدی تارتار

پرسپولیس تهران

سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده(88 مایکل اومانیا)، امید عالیشاه، محسن مسلمان(75 میلاد کمندانی) و مهدی طارمی(84 جری بنگستون).
سرمربی: برانکو ایوانکویچ

شرح گلها:

راه‌آهن 0- پرسپولیس 1 (مهدی طارمی: دقیقه 24): در فعل و انفعال توپ در سمت راست زمین توپ پشت محوطه به طارمی رسید و این بازیکن بعد از کشیدن توپ به سمت راست با بغل پای فنی زیبایی دروازه ننزیچ را باز کرد تا هشتمین گل فصلش را زده باشد.
راه‌آهن 0- پرسپولیس 2 (مهدی طارمی: دقیقه 42): طارمی نزدیک خط کرنر راست زمین توپ را گرفت و بعد از ورود به محوطه توپ را به نوراللهی رساند که این بازیکن با یک پاس پشت پای تماشایی توپ را در اختیار عالیشاه قرار داد و بعد از اینکه ضربه این بازیکن بلوکه شد طارمی روی هوا با پای چپ دروازه راه‌آهن را باز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز