خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ ذوب آهن ۰-۱ استقلال خوزستان

استقلال خوزستان قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۸۲۴

تیم استقلال خوزستان با برتری مقابل ذوب آهن به عنوان قهرمانی نیم فصل رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان از ساعت 15:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند. این بازی که نتیجه آن چهره قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر را مشخص می‌کرد، در پایان به برتری یک بر صفر استقلال خوزستان انجامید. 

تنها گل استقلال خوزستان در این بازی توسط مهدی زبیدی در دقیقه 77 به ثمر رسید تا شاگردان گل‌محمدی نیم‌فصل نخست را به مانند شروع این مسابقات با شکست به اتمام برسانند. استقلال خوزستان با این پیروزی 32 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت و قهرمان نیم‌فصل شد. ذوب‌آهن نیز با 26 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

ساعت 15:15، ورزشگاه فولادشهر
داور: حمید حاج‌ملک، کمک‌ها: قهرمان نجفی و فرهاد مروجی
اخطار: محمد طیبی(43)، حکیم نصاری(45) استقلال خوزستان - 

ذوب آهن:

رشید مظاهری، ولید اسماعیل (88 – رضا شکاری)، هادی محمدی، اکبر صادقی(82 – کاوه رضایی)، مسعود حسن زاده، قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، علی همام (83 – دانیال اسماعیلی فر)، حجت حق وردی، مهدی رجب زاده. 
سرمربی: یحیی گل‌محمدی 

استقلال خوزستان:

خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری (54 – ادواردو سوراز)، اصغرعاشوری (70 – زهیوی)، جلال عبدی، حسن بیت سعید، روح الله سیف االهی(81 – فرشاد سالاروند)، مهدی زبیدی.
سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل:

1-0 (استقلال خوزستان): سانتر فوق العاده زهیوی  و ضربه سر دقیق زبیدی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا استقلال خوزستان با اقتدار قهرمانی در نیم فصل اول را جشن بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز