خبرگزاری کار ایران

باشگاه لندنی اعلام کرد؛

هیدینک جانشین مورینیو در چلسی/ ماموریت‌دشوار گاس‌کبیر در لندن

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۱۶۹

مدیران باشگاه آبی‌های لندنی گاس هیدینک را به عنوان جانشین خوزه مورینیو معرفی کردند.

به گزارش ایلنا، پس از برکناری خوزه مورینیو از نیمکت آبی‌های لندنی، باشگاه‌چلسی گاس هیدینک را به عنوان جانشین آقای خاص معرفی کرد.

البته چند روز اخیر صحبت‌های زیادی درباره بازگشت دوباره گاس‌کبیر به نیمکت آبی‌های لندنی مطرح شده بود که بالاخره با تصمیم رومن آبراموویچ مالک باشگاه این اتفاق افتاد تا پیرمرد هلندی بار دیگر حضور در استمفوردبریج را تجربه کند.

هیدینک سال 2009 هم روی نیمکت آبی‌های لندنی حضور داشت و با این تیم جام حذفی انگلیس را فتح کرد ولی حضور او چندان دوامی نداشت و برکنار شد.

حالا او بار دیگر به لندن برگشته تا با توجه به رابطه خوبی که با مالک متمول چلسی دارد این تیم از هم پاشیده و در آستانه سقوط را نجات دهد.

چلسی یکی از بدترین فصل‌های حضورش در لیگ برتر جزیره را تجربه می‌کند و حتی آقای خاص هم نتوانست نسخه‌ای شفابخش برای فرار از بحران ارائه کند و در پایان نیم‌فصل جزو تیم‌های انتهای جدول قرار گرفت.

با آمدن گاس کبیر که سال‌های اخیر کارنامه چندان خوبی روی نیمکت مربیگری نداشته شاید بتوان به آینده آبی‌های لندنی امیدوار شد ولی هیدینک کار دشواری برای احیای چلسی خواهد داشت.

در بیانیه باشگاه چلسی درباره انتخاب هیدینک آمده است: "باشگاه چلسی تایید می‌کند بر سر هدایت تیم اول خود با گاس هیدینک تا انتهای فصل به توافق رسیده است. مالک و هیئت‌مدیره باشگاه، به مربی باتجربه و پرافتخاری چون هیدینک برای بازگشت به چلسی خوشامد می‌گویند. او درگذشته قهرمانی در جام‌حذفی را برای چلسی به ارمغان آورده است. آبراموویچ و هیئت‌مدیره بر این باورند که هیدینک می‌تواند با مجموعه با استعداد چلسی، بهترین نتایج را کسب کند و باعث تغییر روند تیم شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز