خبرگزاری کار ایران

حاشیه عیادت از مرد محبوب آبی‌ها؛

حمیدرضا آصفی به پورحیدری چه توصیه‌ای کرد؟

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۹۲

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: استقلال در زمان ما تیمی منسجم‌تری بود و با طراوت بیشتری بازی می‌کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا آصفی پس از حضور در بیمارستان ایرانمهر و ملاقات با منصور پورحیدری در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر وضعیت منصورخان خوب است و هنوز هم که هنوز است دلش برای استقلال می‌تپد و نگران بازی‌های آینده این تیم است. وی حتی از افشارزاده خواسته برای او بلیت بگیرد تا در بازی آینده کنار تیم باشد.

وی افزود:‌ پورحیدری دست‌بردار تیم نیست و همچنان نگران استقلال است. در مورد وضعیت او به ما گفتند پزشکان قرار است شورایی تشکیل داده و به نوعی بیماری وی را مهار کنند. سطح هوشیاری‌ او بالاست و کاملا من را شناخت. منصورخان همچنان در بخش ICU است و انشاءالله که شرایطش بهتر شود و او را به بخش بیاورند. من از وی خواهش کردم تا زمانی که شرایطش بهتر شود در بیمارستان بماند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم یادآور شد: استقلال امسال نتایج خوبی کسب کرده و اگر دچار حواشی نشود و پول هم به موقع به این تیم برسد، می‌تواند در این فصل موفق باشد.

وی در واکنش به این سوال که اوضاع فعلی استقلال بهتر است یا زمانی که او در این باشگاه فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: استقلال آن زمان چیز دیگری بود البته وضعیت الان این تیم خوب است اما آن زمان تیم منسجم‌تر و با طراوتی بود.  ضمن اینکه حاشیه امنیت کمتر بود.

آصفی در خصوص اینکه گفته می‌شود رسانه‌ها هستند که برای استقلال حاشیه درست می‌کنند، اظهار داشت: من مخالف این مسئله هستم. اگر بخواهیم همه چیز را تقصیر رسانه‌ها بیندازیم، بی‌انصافی است، طبق آمار سازمان ملل شفافیت رسانه‌ها تا حد زیادی باعث کاهش فساد در دنیا می‌شود. البته قبول دارم خبرنگاران مثل مرغ هستند و در عزا و عروسی سرشان را می‌برند، در حالی که رسانه‌ها واقعا نقش موثری در جامعه دارند نه فقط در ورزش بلکه در همه مسائل و نمی‌شود از آنها خرده گرفت.

وی  خاطرنشان کرد: به منصورخان گفتم مثل من بازی‌ها را از تلویزیون تماشا کند و برای سلامتی‌اش هم بهتر است چون شغل او در استقلال پراسترس است و برای سلامتی‌اش خوب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز