خبرگزاری کار ایران

سرپرست تراکتورسازی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بیانیه استقلالی‌ها غیرحرفه‌ای بود/جذب ادینیو شایعه است

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۶۹۲

سرپرست تیم تراکتورسازی بیانیه باشگاه استقلال در مورد داوری دیدار فردا را اقدامی غیرحرفه‌ای می‌داند.

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به بیانیه باشگاه استقلال در مورد داوری بازی تراکتورسازی و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما از این چیزها زیاد دیده ایم و می دانیم که نیت باشگاه استقلال از این کار چه چیزی بوده است. به نظرم دادن بیانیه در مورد داوری دخالت در کار داوران است.

وی در ادامه در مورد اثرات این بیانیه روی حساسیت این بازی گفت: این بازی حساس نیست و فقط عده ای قصد دارند تا بی جهت بازی را بیش از حد حساس کنند. این جور بیانیه صادر کردن ها در همه جای دنیا کاری غیر حرفه ای شمرده می شود، داوران از جنس ما هستند و خودشان کارشان را به خوبی یاد گرفته‌اند. نیازی هم نیست که کسی بخواهد به آنها یادآوری کند که در زمین باید چه کاری انجام بدهند. ما هیچ نگرانی از بحث داوری بازی فردا نداریم و نمی دانیم نگرانی باشگاه استقلال به چه دلیل است.

ذوالفقاری در رابطه با شرایط فعلی تیم تراکتورسازی پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی افزود: شرایط تیم خیلی خوب است، رابطه بازیکنان با کادر فنی خوب است و بچه ها با انگیزه تمرین می کنند، در حال حاضر شجاع خلیل زاده تنها بازیکن تیم است که یک مقدار مصدومیت دارد که فکر می‌کنم شجاع هم می تواند در بازی فردا بازی کند.

سرپرست سرخپوشان تبریزی در مورد شایعه پیوستن ادینیو به تراکتورسازی گفت: تنها چیزی که من می دانم این است که این خبر همان‌طور که شما گفتید شایعه است. فعلاً در باشگاه هیچ صحبتی برای جذب ادینیو  مطرح نشده است.

وی در پایان راجع به بختیار رحمانی و احتمال جدایی او در نیم فصل گفت: بختیار شرایط خیلی خوبی دارد و در این چند روز هم عالی تمرین کرده است. هیچ صحبتی در مورد جدایی او نداریم چون کادرفنی به بختیار نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز