خبرگزاری کار ایران

عملکرد موفق در المپیک نشان دهنده اقتدار روسیه است

حساسیت‌های پوتین درباره المپیک ریو

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۷۰۳

رئیس جمهور روسیه گفت: عملکرد ورزشکاران این کشور در المپیک 2016 نشان دهنده اقتدار روسیه است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بیان این مطلب افزود: ورزشکاران روس در موقعیت جدیدی قرار دارند، آن هم موفقیت در سی و یکمین دوره رقابت های المپیک 2016 برزیل است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران در رقابت های مهم از جمله المپیک، نمایندگان روسیه هستند، ادامه داد: حضور ورزشکاران که به تازگی نام خود را در زمره افتخارآفرینان المپیک ثبت کرده اند باید به دنبال پیروزی و کسب دستاوردهای ملی در این رویداد بزرگ باشند و بتوانند افتخارات جدیدی بعنوان نسل جوان ما به ارمغان بیاورند.

همچنین سرگئی ایوانوف رئیس دفتر کرملین نیز با اشاره به توسعه موفق ورزش در روسیه گفت: ما نمی خواهیم از این راه منحرف شویم و ورزشکاران ما باید موفقیت های جدیدی را به دست بیاورند.

وی افزود: کسانی که در المپیک به میدان می روند باید به دنبال اهتزاز پرچم روسیه در این مسابقات باشند.

همچین رومن ولاسوف قهرمان کشتی فرنگی المپیک نیز با اشاره به نقش ویژه پوتین در حفظ کشتی در المپیک گفت: اصلاحات در کشتی در سال 2013 آغاز شد و لالوویچ در فیلا جایگزین مارتینتی گردید و در نهایت کشتی در یک تلاش جمعی توانست در المپیک باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور پوتین، نقش ویژه ای در حفظ کشتی در رقابت های المپیک داشت.

ولاسوف در مورد کسب جایزه ورزشکار برتر این کشور گفت: کسب این جوایز باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران می شود و من برای کسب این عنوان از رئیس فدراسیون، سرمربی و سایر عوامل از جمله الکساندر کارلین قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز