خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی

مظلومی: بازی با تراکتورسازی پایان کار نیست/شناخت خوبی از تیم حریف داریم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۲۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فردا مرگ و زندگی است اما پایان کار نیست.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز - استقلال در مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی حذفی مرگ و زندگی است. یک تیم زحمت می‌کشد و به نقطه‌ای می‌رسد که دوست دارد مسیرش ادامه داشته باشد. جام حذفی مانند لیگ نیست و ادامه ندارد.

وی افزود: به قول بچه‌ها این دیدار بازی مرگ و زندگی است اما پایان کار نیست و لیگ را در پیش داریم. این دیدار حساس است و مسلماً برای‌ آن تدابیری اندیشیده‌ایم. بازی فردا فینال است و عزممان را جزم کردیم که هواداران را خوشحال کنیم و جام را به آنها هدیه دهیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: امیدوارم با تلاش بچه‌ها بازی خوب و بی‌حاشیه‌ای را برابر تراکتورسازی به نمایش بگذاریم با همه احترامی که برای این مجموعه قائل هستیم باید بگویم که این یک رقابت است و دوست داریم برنده شویم و حذف نشویم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم و مانند یک فینال رقابت خواهیم کرد.

«شناخت لازم از تراکتورسازی را داریم» مظلومی با بیان این جمله تأکید کرد: باید از میهمان نوازی باشگاه تراکتورسازی تشکر کنم که به ما محبت داشتند. مسلما قلعه‌نویی تدابیری را برای این بازی درنظر خواهد گرفت. ما روی نقاط ضعف این تیم کار کرده و نقاط قوت این تیم را که زیاد است را مهار خواهیم کرد. متأسفانه بازی با تراکتورسازی در لیگ بدون گل به پایان رسید اما قطعا روش بازی ما در دیدار فردا متفاوت از بازی در لیگ خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارید با قهرمانی در جام حذفی رکورد شکنی کنید، گفت: قلعه‌نویی با استقلال دوبار قهرمان جام حذفی شده و پیشینه خوبی در این زمینه وجود دارد. خود من هم زمانی که سرمربی استقلال بودم این تیم برای آخرین بار قهرمان جام حذفی شد. ما به دنبال شکستن رکورد نیستیم و فقط می‌خواهیم هواداران تیم استقلال را خوشحال کنیم.

مظلومی اظهار داشت: بازی چند روز پیش ما در لیگ مقابل تراکتورسازی تجربه خوبی برای بازیکنان و مخصوصا جوانان ما شد که مقابل هواداران پرشور تراکتورسازی به میدان رفته، تجربه به دست آوردند و نسبت به شرایط بازی در تبریز آگاه‌تر شدند. البته این موضوع نکته مثبتی برای تیم تراکتورسازی نیز هست که آنها از حمایت هواداران پرشور خود برخوردارند

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آلودگی تهران یا سرمای شدید تبریز بر روی کیفیت و عملکرد تیمش تأثیر خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: در تبریز هوا خوب است و آلودگی هوا نداریم. در تهران چند روز قبل با مشکل آلودگی هوا روبه‌رو بودیم و به همین دلیل، تمرین را تعطیل کردیم. ما 4 روز قبل با صبا بازی داشتیم که 70 دقیقه 10 نفره زیر فشار بازی کردیم. جوانان خیلی خوبی داریم که در کنار باتجربه‌های تیم زحمت زیادی می‌کشند و فکر نمی‌کنم حتی اگر بازی با تراکتورسازی به 120 دقیقه بکشد، مشکل خاصی پیش بیاید. ما پس از بازی با تراکتورسازی در جام حذفی باید دو بازی دیگر در لیگ انجام داده و پس از آن وارد تعطیلات نیم فصل شویم. ای کاش به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شد که نیم فصل در زمانی که شرایط سخت آب و هوایی وجود داشت، اتفاق می‌افتاد چون امکانات ما نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی برای برگزاری بازی‌ها در شرایط سخت جوی خیلی کمتر است.

مظلومی در مورد اینکه ممکن است بازی به ضربات پنالتی بکشد عنوان کرد: جام حذفی است و نمی‌توان پیش بینی کرد. اگر به پنالتی بکشد شانس دخیل خواهد بود. هر تیمی که در ضربات پنالتی خوب تمرین کرده باشد می‌تواند موفق باشد. ما در ضربات پنالتی هم خوب کار کردیم اما دنبال این نیستیم که بازی به وقت اضافه و پنالتی بکشد. می‌خواهیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال گفت: خداراشکر وضعیت جسمانی منصورخان بهتر از گذشته است و از شما می خواهم که برای سلامتی او دعا کنید.از ریه او نمونه برداری کرده‌اند و قرار است جواب آزمایش را بدهند. امیدوارم چیز خاصی نباشد.

مظلومی افزود: پورحیدری پدر استقلال است و زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است/ امیدوارم هرچه سریعتر خودش را به جمع ما برساند.

وی درباره اینکه فرزاد مجیدی سرپرست استقلال است یا منصور پورحیدری گفت: پورحیدری سرپرست تیم استقلال است. مجیدی آنالیزور و مربی تیم است و حتی زمانی که پورحیدری حضور داشت مجیدی را  برای برخی کارها همراه خودش می‌برد تا یکسری کارها را به او یاد بدهد. الان هم پورحیدری سرپرست اسقتلال است و هیچ کسی جای او را نمی‌گیرد.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به بیانیه ای نباشگاه درباره مسائل داوری این دیدار گفت: در جریان این مسئله نیستم و با داوری‌ها کاری نداریم. خودتان می‌دانید که در دو بازی گذشته داوری به ضرر ما تمام شد در بازی با تراکتورسازی پنالتی ما را نگرفتند و اخراج بازیکن ما در دیدرا با صبا درست نبود. گاهی وقت‌ها داوری به سود ما بوده و برخی مواقع به ضررمان و من به این مسائل ورود نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز