خبرگزاری کار ایران

ستاره ایرانی العربی دیدار برابر الوکره را هم از دست داد

اشکان دژاگه در برزخ

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۹۵۵

ستاره ایرانی العربی دیدار برابر الوکره را از دست داد تا احتمال جدایی او از این تیم قطری قوت گیرد، چرا که سران این باشگاه ماندنش در این تیم را به درخشش او در دو دیدار باقی‌مانده تا تعطیلات زمستانی مشروط کرده‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه الشرق قطر، در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر که قرار است روز سه شنبه برگزار شود العربی که اشکان دژاگه را در اختیار دارد به مصاف الوکره خواهد رفت.

باشگاه العربی قطر اعلام کرد که اشکان دژاگه، ستاره ایرانی العربی به خاطر آسیب دیدگی به این دیدار نخواهد رسید و به همین خاطر جیان فرانکو زولا او را در فهرست بازیکنان دعوت شده برای این دیدار قرار نداد.

دژاگه در دیدار برابر المسیمیر که گل هم به ثمر رساند با آسیب دیدگی مواجه شد و بازی قبلی العربی را هم از دست داد.

این بازیکن ایرانی هر چند عملکرد خوبی در العربی داشته اما به نظر می‌رسد که انتظارات سران این باشگاه قطری و هواداران آن از دژاگه بسیار بالا است. مدیر این باشگاه قطری پیش از این دیدار اعلام کرده بود که ماندن دژاگه در العربی بستگی به عملکرد او در دو بازی باقیمانده العربی تا تعطیلات زمستانی دارد و با توجه به آن که او نمی تواند در این دیدار به میدان رود احتمال جدایی اش زیاد خواهد بود.

دژاگه دومین فصل حضورش در العربی را پشت سر می‌گذارد و معمولا در همه بازی‌های 90 دقیقه بازی کرده است با این حال به نظر می‌رسد که جدایی او هم از العربی قطعی شده و او باید به دنبال باشگاه جدیدی برای خود باشد.

دژاگه تنها بازیکن ایرانی نیست که در لیگ ستارگان قطر وضعیت خوبی ندارد. احتمال جدایی مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و محمد نوری هم با توجه به عملکرد ضعیف تیم‌شان در فصل جاری خوب نیست و احتمال دارد که آنها هم به لیگ ایران برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز