خبرگزاری کار ایران

رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:

فغانی و تیم داوری از اعتبار آسیا دفاع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۱۲۴

رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا در پیامی از عملکرد تیم داوری ایرانی در فینال جام جهانی باشگاه‌ها ابراز رضایت و تاکید کرد که آنها با شایستگی و لیاقت به عنوان داوران این دیدار انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت عربی المغرب، فینال جام جهانی باشگاه‌ها بین دو تیم بارسلونا و ریورپلاته آرژانتین برگزار شد و در نهایت آبی-اناریها موفق شدند که با سه گل به پیروزی برسند و جام قهرمانی را بالای سر برند.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی برعهده داشت. فغانی به همراه دو کمک ایرانی‌اش قضاوت خوبی انجام دادند و این موضوع باعث شد تا شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا در پیامی به ستایش از این داور ایرانی و قضاوت او در دیدار فینال پرداخت.

شیخ سلمان گفت: تیم داوری ایرانی عملکرد خوبی در دیدار فینال داشت و من از عملکرد آنها راضی هستم. آنها با نهایت شایستگی به عنوان تیم داوری در دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها انتخاب شدند و به خوبی از اعتبار داوری فوتبال آسیا دفاع کردند.

در حالی رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا رضایت خود را از عملکرد علیرضا فغانی بیان داشته که پیش از این چند رسانه اسپانیایی به انتقاد از عملکرد این داور ایرانی پرداخته بودند اما به نظر می‌رسد که AFC از عملکرد آنها رضایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز