خبرگزاری کار ایران

دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جودو

زنگ آغاز لیگ برتر جودو فردا به صدا در می آید

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۲۹۵

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر جودو باشگاه های کشور با رقابت هشت تیم از فردا در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم قرارگاه خاتم الانبیا، شب‌های گلوبندک، پالایش گاز ایلام، پاس قوامین، علی حیدر، ثامن الحجج خراسان رضوی، نفت مسجد سلیمان و دانشگاه عالی چناران در یک گروه به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. 

در هفته نخست این مسابقات هشت 12 دیدار فردا پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که تیم ها سه بار به روی تاتامی خواهند رفت. در مرحله نخست، پاس قوامین به دیدار ثامن الحجج خراسان رضوی می رود، دانشگاه عالی چناران با نفت مسجد سلیمان پیکار می کند، پالایش گاز ایلام به مصاف شب‌های گلوبند می رود و دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و علی حیدر هم برابر هم صف آرایی می کنند. 

مرحله دوم از هفته نخست این رقابت‌ها با دیدار دانشگاه عالی چناران و ثامن الحجج خراسان رضوی آغاز می شود. پالایش گاز ایلام برابر پاس قوامین صصف آرایی می کند، قرارگاه خاتم الانبیا به دیدار نفت مسجد سلیمان می رود و علی حیدر هم با شب‌های گلوبندک پیکار می کند. 

در مرحله سوم نیز پالایش گاز ایلام به مصاف ثامن الحجج خراسان رضوی می رود. دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و دانشگاه عالی چناران برابر هم صف آرایی می کنند. علی حیدر با پاس قوامین مبارزه می کند و شب‌های گلوبندک هم به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز