خبرگزاری کار ایران

فشارها بیش از قلعه‌نویی متوجه عباسی است

تبریز، یک روز پس از باخت بزرگ

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۴۵

در این بین پست بختیار رحمانی در اینستاگرام شخصی اش که نوشته "گاهی اوقات خیلی محکم باید گفت فدای سرم." آتش خشم هواداران تراکتورسازی را شعله ور کرده است.

شکست تراکتورسازی مقابل استقلال در جام حذفی باعث شد تبریز امروز حال و هوای خاصی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از تبریز، باخت خانگی مقابل استقلال و حذف از جام حذفی باعث شده تبریز امروز حال و هوای عجیبی داشته باشد و به نوعی شاهد سرخوردگی هواداران تراکتورسازی باشیم.

خبرها حاکی از آن است آنهایی که بعد از بازی‌های تراکتورسازی باشوق و ذوق خاصی اخبار را دنبال می کردند و روزنامه های ورزشی را با ولع خاصی ورق می زدند؛ هیچ انگیزه ای برای پیگیری اخبار امروز نداشتند و روزنامه های ورزشی با استقبال کمی مواجه شد.

در این بین شکل‌گیری یک ذهنیت منفی نسبت به مدیران این باشگاه باعث شده تا این تیم بیش از پیش به  حاشیه رانده شود. برخی از هواداران تراکتورسازی پس از باخت بزرگ تیم محبوب شان برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرده اند که همه این اتفاقات توطئه بوده تا تراکتورسازی را قربانی استقلال کنند چرا که قلعه نویی استقلالی است و در این مقطع حساس او را به تراکتورسازی آوردند تا برنامه شان را عملی کنند و در این بازی حساس به استقلال ببازند و آبی پوشان تهرانی که چند سال است قهرمان نشده اند را راهی فینال جام حذفی کنند و شانس این تیم را برای قهرمانی افزایش دهند. این ذهنیت خطرناک در حالی غیرواقعی به نظر می رسد که هیچ مدیری تصمیمی اتخاذ نمی کند که تیمش را بازنده از زمین خارج کند.

در این بین پست بختیار رحمانی در اینستاگرام شخصی اش که نوشته "گاهی اوقات خیلی محکم باید گفت فدای سرم." آتش خشم هواداران تراکتورسازی را شعله ور کرده است. این پست جنجالی در فضای ملتهب تبریز باعث شده تا هواداران خشمگین تراکتورسازی حسابی از خجالت او در آمده و او را با القابی همچون خائن و بی‌غیرت مورد خطاب قرار دهند.

قلعه‌نویی که در بدو ورود به تبریز هم متوجه شده بود به هیچ وجه بین هواداران تراکتورسازی محبوب نیست، حالا با شکست مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی شرایط بدتری نسبت به هفته های گذشته پیدا کرده و با انتقادات شدیدتری از سوی هواداران تیمش مواجه شده اما شرایط عباسی مدیر عامل باشگاه از او بسیار بدتر است چرا که هواداران تراکتورسازی معتقدند قلعه نویی را عباسی به تبریز آورده و عامل تمام ناکامی ها و نتایج ضعیف تیم در این فصل آقای مدیرعامل است و او باید پاسخگوی نتایج دور از انتظار تراکتورسازی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز