خبرگزاری کار ایران

مصاحبه ظریف حتی اگر سیاسی هم بود باید پخش می‌شد

دفاع سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس از عادل فردوسی‌پور

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۱۳

آقای ظریف از چهره‌های محبوب کشور است و به نظرم با پخش آن مصاحبه حتما کام مردم در شب یلدا شیرین می‌شد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حتما ایرادی در مصاحبه ظریف بوده که صدا و سیما اجازه نداده در برنامه 90 پخش شود.

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: صدا و سیما اختیار پخش خودش را دارد و حتما ایرادی در مصاحبه ظریف با فردوسی پور بوده که اجازه نداده‌اند مصاحبه ظریف در برنامه 90 پخش شود. آقای ظریف از چهره‌های محبوب کشور است و به نظرم با پخش آن مصاحبه حتما کام مردم در شب یلدا شیرین می‌شد.

وی افزود: من از این ماجرا اطلاعات کاملی ندارم که چرا مصاحبه پخش نشده اما اگر مورد خاصی نداشته مشکلی ندارد که پخش نشود. نمی توانم قضاوت یک جانبه کنم اما ظریف وزیری است که محبوبیت عمومی زیادی دارد و مصاحبه او در یک برنامه پربیننده می‌توانست شب یلدا را برای مردم شیرین‌تر کند.

حسینی ادامه داد: باید به شادی مردم توجه کنیم. باید به شادی مردم بپردازیم و این موضوع کمک می کند تا مردم جامعه با نشاطی را تشکیل بدهند. یک جامعه شاد، جامعه پویایی است و باعث می شود فشار روانی کاسته شود.

حسینی در پایان گفت: عده‌ای می گویند فردوسی پور همه چیز را فوتبالی می‌بیند و چه اشکالی داشت مصاحبه‌اش با ظریف پخش شود. من می گویم شاید آقایان بگویند ظریف فوتبالی نیست اما مصاحبه او قشنگ می‌شد حتی اگر مصاحبه فوتبالی نبود و سیاسی هم بود باز هم به نظرم جای پخش داشت و حرکت قشنگی بود. چون بحث سیاسی به فوتبال کاملا مرتبط است. یادمان نرود که خیلی مواقع این مشکلات سیاسی بوده که به فوتبال و اقتصاد ما فشار آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز