خبرگزاری کار ایران

سان مدعی شد

پپ با منچستر سیتی توافق کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۸۰

سرمربی پیشین بارسلونا شرایط پیشنهاد منچسترسیتی را پذیرفته، تیمی که برنامه‌اش اخراج مانوئل پیگرینی شیلیایی در پایان فصل جاری است.

یک نشریه انگلیسی مدعی شد که سرمربی فعلی بایرن‌مونیخ با باشگاه منچسترسیتی برای امضای قراردادی سه ساله به توافق رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نشریه «سان» انگلیس در خبری فوری مدعی شد، پپ گواردیولا که جدایی‌اش در پایان فصل جاری از بایرن‌مونیخ قطعی شده، با منچسترسیتی برای بستن قراردادی سه ساله در تابستان به توافق ضمنی رسیده، ولی به دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد پیغام داده که هنوز فرصت دارند با پیشنهادی بهتر نظر وی را تغییر دهند.

بر اساس گزارش این نشریه انگلیسی، سرمربی پیشین بارسلونا شرایط پیشنهاد منچسترسیتی را پذیرفته، تیمی که برنامه‌اش اخراج مانوئل پیگرینی شیلیایی در پایان فصل جاری است. او با این وجود همچنان منتظر پیشنهاد بهتر از دو تیم چلسی و منچستریونایتد در این هفته است. در حال حاضر این سه باشگاه انگلیسی به شدت به دنبال استخدام سرمربی بایرن هستند.

من‌سیتی که فصل قبل نتوانست عنوانی کسب کند، این فصل هم جایگاهش را با مانوئل پیگرینی خیلی مطمئن نمی‌بیند و به همین دلیل از دو ماه پیش تلاش خود را برای متقاعد کردن پپ گواردیولا برای نشستن روی نیمکت مربیگری ورزشگاه اتحاد آغاز کرده است.

مسئولان منچستریونایتد اخیراً اذعان کردند که برای جذب سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ دیر دست به کار شده‌اند، هرچند هنوز امیدهایی دارند، چرا که مدیربرنامه‌های پپ این هفته به شیاطین سرخ پیغام داد که هنوز گواردیولا قراردادی رسمی امضا نکرده است.

در کنار دو غول شهر منچستر هم چلسی دیده می‌شود که پس از اخراج ژوزه مورینیو تا پایان فصل هدایت تیمش را به دست گاس هیدینک هلندی سپرده است. رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند این باشگاه هم گفته حاضر است تمام خواسته‌های گواردیولا را تأمین کند تا او به استمفوردبریج بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز