خبرگزاری کار ایران

گفت‌و‌گوی تفصیلی ایلنا با مدیرعامل تراکتورسازی؛

از بی‌مهری بختیار تا قرارداد قلعه‌نویی!

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۸۹

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز با ابراز رضایت از شرایط فعلی این تیم گفت: دو یا سه بازیکن دیگر را در نیم فصل جذب خواهیم کرد.

سعید عباسی، مدیرعامل تیم تراکتورسازی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط کنونی این تیم پس از انتخاب امیر قلعه نویی و حذف از جام حذفی گفت: در حال حاضر شرایط خوب است و جو تیم آرام است. ما از مدت ها پیش به دنبال آوردن آقای قلعه نویی بودیم و در همان هفته های ابتدایی قصد انجام تغییرات را داشتیم، اما با وجه به زحماتی که تونی کشیده بود و احساسی که هواداران به او داشتند، با وی ادامه دادیم و امیدوار بودیم شرایط  تیم خوب شود که متاسفانه اینگونه نشد و بعد تصمیم گرفتیم آقای قلعه نویی را جایگزین کنیم.

وی ادامه داد: باید زودتر دست به تغییر کادر فنی می زدیم، ولی الان هم دیر نشده است و به قول معروف جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است. از زمانی که قلعه نویی آمده است نظم و انضباط تیم بهتر شده است. حواشی تیم هم مثل اوایل نیست. البته ما در همان روزهای اول حضور آقای قلعه نویی که اتفاقاتی خاصی افتاد، می دانستیم که چه افرادی قصد حاشیه سازی دارند و از کجا خط گرفته اند. در ادامه هم اوضاع بهتر شد و حالا با توجه به برنامه هایی که برای تقویت تیم داریم و مهره هایی که تا الان جذب کرده ایم به آینده امیدوار هستیم.

عباسی در مورد جدایی سامان نریمان جهان و اینکه آیا این بازیکن به دلیل عدم نیاز قلعه نویی از تراکتوسازی جدا شده است یا خیر گفت: از همان اول هم که آقای قلعه نویی با ما به توافق رسیدند، با توجه به اینکه در نیم فصل سربازی نریمان جهان و اقایی به پایان می رسید و آنها باید تراکتور را ترک می کردند، ایشان ابراز علاقه کرد که این دو بازیکن را در تیم نگه داریم. در همین زمینه به توافقاتی با دوستانمان در گسترش فولاد هم رسیده بودیم، ولی بعد از اینکه مهدی کیانی و ایوب کلانتری را از گسترش گرفتیم و چون نمی شد که این تیم به یکباره دچار کمبود بازیکن شود، با درخواست آقای کمالوند برای برگشتن نریمان جهان موافقت کردیم ولی سعید آقایی را دیدید که نگه داشتیم.

مدیرعامل سرخپوشان تبریزی در رابطه با حواشی اخیر بختیار رحمانی و فراخوانده شدن وی به پادگان هم گفت: ببیند بحث سربازانی که به صورت عادی به تیم ما می آیند مانند اخباری، حامد لک، احسان حاج صفی و... با بازیکنانی که کارت معافیت جعلی داشتند متفاوت است. شما دیدید که کسانی مثل لک، احمدزاده و حاج صفی راحت به تیم ما اضافه شدند و بعد هم بعد از اتمام سربازی خود به تیمشان برگشتند، اما این بازیکنان که مشکل کارت جعلی داشتند را به هر مشقتی که شده به تیم اضافه شان کردیم. ما حتی می خواستیم این ها سال قبل در لیگ قهرمانان برای ما بازی کنند که این اجازه را ندادند و ما متضرر هم شدیم و مجبور شدیم یک سال برای بازی کردن این بازیکنان صبر کنیم. اما علیرغم همه تلاش ها و زحمات ما، بختیار رحمانی رفتار درستی را با هواداران و کل تیم تراکتورسازی نداشت و از همان روز اول گفت در نیم فصل جدا خواهد شد. به نحوی که از یگان سپاه عاشورا از ما به خاطر صحبت های بختیار توضیح خواستند. این صحبت ها در حالی بود که بقیه بازیکنان سرباز مثل سروش رفیعی هیچ حرفی در این مورد نداشتند و در حال انجام کار خود بودند.

وی در ادامه راجع به این موضوع گفت: بعد از تمام این مسائل، بختیار در بازی مقابل استقلال عملکرد خوبی نداشت و بعد از آن هم در تمرینات غیبت کرد که بعد از این آقای قلعه نویی گفت فعلاً نیازی به وی ندارد و او باید در کنار تیم تمرین کند تا به شرایط مناسب برسد. خوب وقتی که یک بازیکن سرباز است و دارد از مزایای حضور در یک تیم نظمی بهرمند می شود، اگر نمی خواهد در این تیم بازی و تمرین کند باید به پادگان برود تا در شرایط عادی و مثل بقیه سربازان کشور خدمت کند و بختیار هم از این موضوع مستثنی نیست. ما شرایط را برای وی فراهم کردیم و زحمات زیادی هم در این راه کشیدیم تا او به جمع ما ملحق شود، ولی بختیار جواب محبت های ما را با بدی داد و حالا دو راه بیشتر ندارد، یا در کنار تیم تمرین کند و خودش را به سرمربی ثابت کند، یا به پادگان برود و صدایش هم درنیاید!

عباسی همچنین راجع به جدایی حمزه یونس که گرانترین بازیکن لیگ محسوب می شد و اینکه آیا از نظر مالی با او به توافق رسیده اند یا خیر اظهار داشت: به هیچ وجه قبول ندارم که یونس گرانترین بازیکن لیگ بود و از همان اول هم این را گفته بودم. من می دانستم که بازیکنانی دیگری در لیگ هستند که نسبت به حمزه یونس قرارداد بیشتری بسته اند، اما چون پولها زیرمیزی رد و بدل شده است مبالغ کمتری در موردشان گفته می شود. ولی ما در کارمان شفافیت داشتیم و دنبال دادن زیرمیزی و بستن قراردادهای اینطوری نبودیم. اصلاً حضور من در تراکتورسازی بخاطر همین شفاف سازی ها بود. ما به یونس و بقیه بازیکنان خارجی تیم پیشنهاد دادیم که پول این چند ماه را در چند قسط دریافت کنند که به جز یونس بقیه قبول کردند و در تیم ماندند و چون او با ما به توافق نرسید از تیم جدا شد و بعداً از طریق وکیل بین المللی باشگاه با وکیل یونس به توافق می رسیم چون نمی خواهیم مشکلاتی مثل ندادن پول بازیکنان خارجی قبل مثل اشپیتیم آرفی رخ بدهد که بعد از سه سال هنوز هم پولش را نداده بودند.

وی راجع به مذاکرات با ادینیو و پیوستن او به تراکتورسازی گفت: ما با ادینیو مذاکراتی داشته ایم و می خواهیم که به تراکتور بیاید، اما این همه ماجرا نیست و باید ببینیم از نظر مالی توافق می کنیم یا نه، بالاخره در لیگ ما بحث سقف قرارداد وجود دارد و ما در حد مشخصی می توانیم هزینه کنیم، از اول هم دوست نداشتیم ادینیو از ما جدا شود و به خودش هم گفته بودیم که ایشان بخاطر شرایطش پیشنهاد ما را قبول نکرد. حالا هم صحبتهایی غیر مستقیم داشته ایم و باید دید در آینده چه می شود.

عباسی در واکنش به اینکه آیا فردی خیر از تبریز قصد دارد هزینه انتقال ادینیو را تقبل کند یا خیر بیان داشت: این هم از مزایا و شاخص های حضور قلعه نویی در تراکتور است، ایشان از همان اول هم گفته بود که دوستانی دارد که می توانند کمک کنند و گفت آن افراد را به ما معرفی می کند تا همه چیز به صورت شفاف انجام شود.

مدیرعامل تراکتورسازی راجع به بحث قرارداد امیرقلعه نویی نیز گفت: واقعاً از آقای قلعه نویی تشکر می کنم که در سخت ترین اوضاع به تراکتور آمد. در شرایطی که روزهای سختی داشتیم ایشان با کمترین مبلغ قرارداد که آن هم فقط برای این بود که چیزی در قرارداد نوشته شده باشد به تراکتور پیوست و در این مورد می توانم بگویم ایشان مردانگی کرد. ایشان با حضور خود نظم و انضباط را به تیم آورد و مطمئن هستیم که به موفقیت های خوبی هم با ایشان می رسیم.

عباسی در پایان راجع به نقل و انتقالات تراکتورسازی و اینکه آیا بازیکن دیگری جذب خواهد شد یا خیر گفت: سه بازیکن را که گرفتیم (کیانی، کلانتری و حاتمی) هر سه در جهت رفع نقاط ضعف تیم جذب شدند و احتمالاً دو سه بازیکن دیگر هم به تیم اضافه خواهند شد. آقای قلعه نویی لیست نفرات مورد نیاز خود را داده است و ما هم تلاش می کنیم تا بتوانیم بازیکنان مورد نظر ایشان را جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز