خبرگزاری کار ایران

صد در صد می‌توانیم قهرمان شویم

کیانی: اعتصاب نفتی‌ها شیطنت است

هر چند تیم ما هفتم جدول است و 10 امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم اما صد در صد در کورس قهرمانی قرار می گیریم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل نفت تهران تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: در چند روز اخیر تمرینات خیلی خوبی داشتیم و با صحبت هایی که قلعه نویی داشت حذف از جام حذفی را فراموش کرده ایم و تمرکزمان روی لیگ و آسیا است. بازی با نفت تهران یک بازی 6 امتیازی است. نفت تیم خوبی است اما ما هم در تهران دست و پا بسته نیستیم و امیدواریم در این بازی 6 امتیازی برنده شویم.

وی در مورد اعتصاب بازیکنان نفت تهران گفت: درست است که می گویند نفتی ها اعتصاب کرده اند اما آنها با تمام وجود مقابل تراکتور بازی خواهند کرد. این حرفها را می زنند تا انگیزه ما را کم کنند اما انگیزه ما دو برابر شده است. نفت تهران یک تیم حرفه ای است و هیچ وقت اعتصاب نمی کند. امیدوارم که مردم یک بازی خوب و تماشاگرپسند ببینند. این حرف‌هایی که در مورد اعتصاب می‌زنند شیطنت است و نفت با تمام وجود مقابل ما بازی خواهد کرد. ما هم انگیزه بالایی برای این بازی داریم.

وی ادامه داد: هر چند تیم ما هفتم جدول است و 10 امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم اما صد در صد در کورس قهرمانی قرار می گیریم. با توانایی هایی که قلعه نویی دارد و بازیکنانی که اضافه شده اند تیم خوبی داریم و می توانیم تراکتورسازی را به روزهای اوجش برگردانیم و جزو مدعیان باشیم. هر چند 10 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم اما هنوز دیر نشده و می شود این فاصله را جبران کرد.

کیانی در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلاف 10 امتیازی تا صدر جدول قهرمانی شما چیزی شبیه به معجزه است؛ گفت: ما فقط 10 امتیاز اختلاف داریم و اگر دو سه بازی را ببریم جزو مدعیان خواهیم بود. امیدوارم این اتفاق بیفتد. به هر حال مردم از شرایط تراکتور ناراحت هستند اما همه چیز بستگی به نتایج ما در بازی‌های بعد دارد. هواداران دلگرمی و پشتوانه بزرگی برای تیم هستند و با کمک آنها نتایج بهتری می‌گیریم.

کد خبر : ۳۳۳۱۰۲