خبرگزاری کار ایران

داوری به ضرر ما بود

مهاجری: پدیده برنده واقعی این بازی بود/پرسپولیس را کنترل کردیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با بضاعتی که داریم برنده واقعی دیدار مقابل پرسپولیس هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پرسپولیس در مورد این مسابقه اظهار داشت: همین که توانستیم مقابل پرسپولیس که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ است بازی را کنترل کنیم راضی هستم. با این تساوی چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد داور ادامه داد: باید بگویم که امروز داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. من همیشه احترام زیادی برای داوران قائل هستم اما داور بازی امروز اشتباهات زیادی داشت. در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها به گل دوم رسید داور نباید خطا اعلام می‌کرد که آنها صاحب ضربه‌ای ایستگاهی شوند. وقتی داور راحت کارت زرد می‌دهد، زهر بازیکن من را می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: جریان بازی به ما اجازه نداد که تعویض سوم را انجام دهیم هر چند تعویض سوم هم نمی‌توانست تاثیر زیادی در روند بازی ما داشته باشد. چرا که ما روی یک ضربه کاشته گل خوردیم و در جریان بازی نتیجه مساوی نشد.

مهاجری افزود:‌ بازیکنانم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کردند و به خوبی از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کردند. فکر می‌کنم با بضاعتی که ما داریم پیروز مسابقه با پرسپولیس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با اشتباهات داوری سرمان کلاه می‌رود و اگر بخواهیم اینگونه از داوری ضربه بخوریم در ادامه کار با مشکل روبرو می‌شویم. ضمن اینکه با این رفتارها تماشاگرانمان هم دلسرد می‌شوند.

کد خبر : ۳۳۳۲۵۲