خبرگزاری کار ایران

قلیچ در گفت‌وگو با ایلنا:

سوشا در حد لیگ یک است!

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۳۹۷

من اگر در پرسپولیس یا تیم دیگری در لیگ برتر بودم سوشا را انتخاب نمی کردم و او می‌توانست برود و در لیگ یک برای خودش یک تیمی پیدا کند چون توانایی‌اش در حد لیگ یک است.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدون نقص بازی می کند اما گلر و گلزن ندارد.

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر بی نقص بازی می کند اما گلر و گلزن ندارد. در خط حمله فقط طارمی است که فوتبالش از فوتبال ایران بالاتر است اما یک دست صدا ندارد. طارمی در خط حمله خوب کار می کند اما مشکل بزرگ پرسپولیس سوشا مکانی است که زحمت همه را به باد می دهد.

وی افزود: سوشا که درون دروازه است مدام دل آدم می لرزد چون هر توپی که می آید احتمال گل شدنش هست. سوشا اگر توپ اول را بگیرد خوب است اما اگر نتواند در واکنش اولش توپ را بگیرد فاجعه است. شما گلر ذوب‌آهن را ببینید که چقدر خوب کار می کند و با این سن کم توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظرم برانکو به سوشا اعتقاد ندارد اما کسی را ندارد که جای او بگذارد. برانکو فقط سوشا را دارد و باید با همین سوشا بسوزد و بسازد تا فصل تمام شود. امیدوارم برانکو در نیم فصل یک گلر سطح بالا بگیرد تا خودش و پرسپولیس را نجات بدهد. محسن بنگر را روی گل دوم مقصر می دانند اما بنگر اگر دلهره نداشت آن‌طور بی محابا روی توپ نمی آمد. بنگر چون از گلرش مطمئن نیست و از اشتباهات کشنده سوشا می‌ترسد آن‌طور بی محابا روی توپ می آید و از بدشانسی بنگر توپ گل می شود.

قلیچ در پایان گفت: من اگر در پرسپولیس یا تیم دیگری در لیگ برتر بودم سوشا را انتخاب نمی کردم و او می‌توانست برود و در لیگ یک برای خودش یک تیمی پیدا کند چون توانایی‌اش در حد لیگ یک است. کی روش هم نباید سوشا را به تیم ملی دعوت کند اما کی روش با این کار به پرسپولیس بها می‌دهد نه به مکانی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز