خبرگزاری کار ایران

نشست خبری دیدار استقلال اهواز-صبای قم

دایی: بازیکنی می‌خواهیم که عصای دست ما باشد/هدف ما قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:مقابل استقلال اهواز زدن گل اول بسیار سخت است و خدا را شکر در نیمه اول گل زدیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری بعد از پیروی مقابل استقلال اهواز گفت: بازی خوبی کردیم. مقابل استقلال اهواز زدن گل اول بسیار سخت است. خدا را شکر در نیمه اول گل زدیم. بعد از گل این تیم جلو کشید و در نیمه دوم توانستیم 2 گل دیگر بزنیم موقعیت زدن گل‌های بیشتر را هم داشتیم در کل از حریف بهتر بودیم.

وی افزود: با چند بازیکن صحبت کردیم بازیکنی را می‌گیریم که به ما کمک کند. بازیکنی می‌خواهیم که عصای دست ما باشد و بتواند به ما کمک کند.

سرمربی صبا در ادامه تأکید کرد: موسوی مالک باشگاه با ما کمال همکاری را داشته و دستم را در گرفتن بازیکن باز گذاشته است او به کار علاقه زیادی دارد. با حمایت‌های مالک باشگاه امیدوارم بازیکنان خوبی جذب کنیم و به شرایط خود بهبود ببخشیم.

دایی در ادامه خاطرنشان کرد: در کل از عملکرد تیم راضی بودم خیلی دیر کار را شروع کردیم و آماده‌سازی مناسب نداشتیم. خوشبختانه در بین تیم‌های بالایی جدول هستیم این مسئله ما را راضی نمی‌کند و بدون شک مدیریت هم دوست دارد در ادامه بهتر کار کنیم. در کل با شرایطی که داشتیم جزو تیم‌هایی بودیم که نتایج خوبی گرفتیم.

وی در مورد وقفه‌های لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه وقفه‌ها خیلی زیاد است. اصلا به ما اعلام نشده بازی بعدی به چه شکلی است باید برنامه بنویسیم و بر اساس آن جلو برویم اصلا خبر نداریم بازی با نفت آیا برگزار می‌شود یا نه. نمی‌دانیم تاریخ بازی چه زمانی است. چند بار بلیت مربی خارجی را عوض کردیم. در لیگ ما خیلی راحت در برنامه تغییرات اعمال می‌شود و این از مشکلات فوتبال ما است.

سرمربی صبای قم تأکید کرد: شرایط تیم با ابتدای فصل خیلی فرق کرده است. هدف ما این است که قهرمان شویم اما تلاش می‌کنیم تا سهمیه را بگیریم. در این شرایط  تنها به کسب سهمیه قانع نیستیم.

کد خبر : ۳۳۳۵۶۰