خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیر تیم ملی فوتبال آلمان

لام به جمع شاگردان یواخیم لو برنمی گردد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۶۶۷

چند وقت پیش با لام صحبت کردم، اما گفت‌وگوی ما مشخصاً در مورد بازگشت او به تیم ملی نبود.

مدیر تیم ملی فوتبال آلمان تأکید کرد مدافع - هافبک بایرن مونیخ به تیم تحت هدایت یواخیم لو بازنخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، پس از قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل بود که  فیلیپ لام از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کرد. این مدافع - هافبک 32 ساله که تأثیری ویژه بر قهرمانی ژرمن‌ها در برزیل داشت، بیش از 100 بازی ملی در کارنامه‌ حرفه‌ای خود دارد.

اولیور بیرهوف در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری آلمان (DPA) در خصوص احتمال بازگشت کاپیتان بایرن مونیخ به جمع شاگردان یواخیم لو گفت: چند وقت پیش با لام صحبت کردم، اما گفت‌وگوی ما مشخصاً در مورد بازگشت او به تیم ملی نبود. به هر حال آنهایی که فیلیپ را می‌شناسند و بیانیه خداحافظی او را خواندند و به عنوان کسی که با او به طور خصوصی صحبت کردم، باید بگویم که بازگشت لام به تیم ملی آلمان غیرممکن است. همه ما هم باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه شاگردان یواخیم لو باید همان ذهنیتی را که در برزیل داشتند، در فرانسه نیز داشته باشند، تأکید کرد: در جام جهانی هیچ‌کدام از بازیکنان و اعضای تیم ملی نمی‌خواستند که این فرصت استثنایی را از دست بدهند و همه درگیر پروژه جام جهانی بودیم. حالا  انتظار داریم که در فرانسه هم قدرتمند ظاهر شویم.

بیرهوف در پایان خاطرنشان کرد: آلمان برای اینکه در یورو 2016 به قهرمانی برسد، باید به لحاظ کیفی پیشرفت کند. به نظرم آلمان شانس بالایی برای قهرمانی در مسابقات یورو 2016 دارد، هرچند اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی و فرانسه نیز از مدعیان اصلی کسب این عنوان هستند. ما انتظار دیدن فرانسه قدرتمندی را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز