خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی نفت-تراکتورسازی

قلعه نویی: هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم/کیانی، حاتمی و کلانتری قرارداد سفید امضا کردند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که نفت هم می‌توانست پیروز دیدار امروز باشد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل نفت تهران که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه شد گفت: میلاد رسول اکرم را تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما هم حریف می‌توانستم برنده شویم. خدا را شکر سه امتیاز گرفتیم به بازیکنان خدا قوت می‌گویم. این تراکتور ایده‌آل من نیست این تیم از لحاظ بدنی نهایتا 60 دقیقه دارد. دو برد بیرون از خانه داشتم و گل هم نخوردیم اما هنوز هم می‌‌گویم این تراکتورسازی مدنظر ما نیست. انشالله بتوانیم بعداز نیم فصل از لحاظ بدنی بهبود پیدا کنیم و به تراکتور مدنظرم برسیم.

وی ادامه داد: عباسی خالصانه برای تیم زحمت می‌کشد ولی گاهی هواداران علیه او شعار می‌دهند. امیدوارم کاری کنیم که مردم از او، نتایج و نوع بازی راضی شوند. از زنوزی بابت اینکه بازیکنانش را در اختیار ما قرار داده تشکر می‌کنم. آقایی، کیهانی و کلانتری امروز به ما کمک کردند و زنوزی نگاه آذری دارد.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از سه سهمیه آینده استفاده می‌کنیم. خروجی‌ها را هم اعلام کردیم. از هیات‌مدیره هم تشکر می‌کنم. آنها به ما محبت کردند. کیانی، فرزاد حاتمی و کلانتری قراردادشان را سفید امضا کردند. این برای هواداران آذری اتفاق خاصی است که این سه بازیکن سفید امضا کردند و قراردادشان زیر سه ساعت بسته شد این نقطه عطف تراکتورسازی است. از سه سهمیه هم استفاده می‌کنیم و باید بازیکنانی بگیریم که در ریاض مقابل الهلال به ما کمک کنند.

وی در مورد نیمکت‌نشینی سروش رفیعی گفت: این مسئله به دلیل تصمیم کادر فنی بود.

قلعه نویی در پایان در مورد درگیری که در پایان بازی به وجود آمد اظهار داشت: شما فقط به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستید و من به این موضوعات جواب نمی‌دهم.

کد خبر : ۳۳۳۸۰۶