خبرگزاری کار ایران

توضیحات عبدی درباره جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس

موفقیت‌های خوبی در حل مشکلات حقوقی داشته‌ایم/ نقل و انتقالات توسط طاهری و برانکو پیگیری می‌شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در نشست امروز هیأت مدیره گزارشی از موفقیت‌های باشگاه در حوزه مسائل حقوقی و موارد جدیدی که پیش آمد مطرح شد. همچنین امیدواریم با همراهی و همکاری اداره مالیات در بحث جرائم مالیاتی، در این بخش نیز برای خدمت به مردم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی در ارتباط با نشست امروز هیأت مدیره در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز باید ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و در پیش بودن سال نوی میلادی را به تمامی مسلمانان و مسیحیان جهان، بویژه کشورمان تبریک بگویم و امیدوارم که همه روزشان عید باشد.

وی سپس در خصوص نشست هیأت مدیره ادامه داد: درباره این جلسه هم باید بگویم که نشست امروز با حضور همه اعضا تشکیل و در جریان آن مسائل مختلفی مطرح شد. بحث‌هایی از هفته‌های گذشته وجود داشت که ادامه پیدا کرد. درباره سرمایه‌گذاری‌ها هم صحبت شد. بحث‌های حقوقی زیادی درباره مسائل مختلفی که در مراجع گوناگون جریان دارد، داشتیم که بخش اعظم وقت ما را می‌گیرد. همچنین از سوی بخش حقوقی و توسط سرپرست باشگاه گزارشی از مسائل حقوقی که باشگاه را تهدید می‌کرد و از آن سر به سلامت بردیم ارائه شد. گزارشی هم درباره مسائل جدیدی که در این حوزه مطرح شده است و باید در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود، ارائه و بررسی گردید.

سخنگوی باشگاه در ادامه تصریح کرد: ما کارهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و کارهای سختی هم پیش رو داریم. باید روی این مسائل کار کنیم تا پس از رهایی از آنها به مرحله‌ای برسیم که روی مسائل توسعه‌ای کار کنیم. همچنین باید اذعان کرد اقدامات صورت گرفته از سوی آقای طاهری و مسوولان حقوقی باشگاه که با موفقیت همراه بود، جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: از دیگر مسائلی که در حال پیگیری هستیم، بدهی‌ها به اشخاص و اعضای تیم از گذشته است که مرحله به مرحله در حال پیگیری و تسویه است. البته بدیهی است که باید مرحله به مرحله جلو برویم و نمی‌توان همه موارد را یکجا انجام داد ولی همین امروز یکی از افراد برای تشکر به باشگاه آمده بود و تاکید هیأت مدیره و برنامه مدیریت باشگاه همین است.

عبدی گفت: امیدوارم روزی برسد که دیگر درگیر این مشکلات حقوقی نباشیم. تاکنون به موارد زیادی رسیدگی کردیم ولی مسائل فراوانی هم وجود دارد که گریبانگیر باشگاه است. البته به دلایل مختلف نمی‌توانیم این موارد را موضوعی تشریح کنیم.

عضوی هیأت مدیره پرسپولیس درباره اینکه آیا بحثی درباره نقل و انتقالات نیم فصل مطرح شد و اینکه حمیدرضا گرشاسبی صحبت‌هایی در مورد موضوع تمدید قرارداد ایوانکوویچ مطرح کرد، خاطرنشان کرد: درباره نقل و انتقالات در این نشست صحبت نکردیم و موضوع توسط آقای طاهری و در ارتباط با آقای برانکو پیگیری می‌شود. اظهار نظر دقیق آقای گرشاسبی را نیز مطالعه نکردم، چون در جلسله بودم. نظر ایشان محترم است و مجموعه همین نظرات به تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات ختم می‌شود. به این موضوع هم در جا و زمان خود خواهیم پرداخت و در حال حاضر تمرکز همه ما در باشگاه و تیم روی رفع مشکلات و موانع و تقویت مجموعه است.

حسین عبدی درباره بازسازی ورزشگاه درفشی‌فر تصریح کرد: در این ارتباط صحبت‌هایی داشتیم. باید نظرات فنی مختلف را بگیریم و در مرحله بعد توافق مالی انجام می‌شود و بدیهی است که زمین تمرین و مجموعه درفشی‌فر از مسائل مورد توجه باشگاه است.

وی درباره صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در محل تمرین پرسپولیس گفت: آقای گودرزی نسبت به مجموعه لطف داشتند. این حضور، ناگهانی اتفاق افتاد، در غیر این صورت حتما در محل تمرین حاضر می‌شدیم ولی به طور کلی حساسیت و پیگیری ایشان جای تقدیر دارد و امیدواریم باشگاه پرسپولیس را به جایی برسانیم که لایق این نام و عنوان بیشترین هوادار باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حاشیه‌های پیش آمده در خصوص مراسمی تحت عنوان رونمایی از مستند جشن پنجاه سالگی افزود: این موضوع هم در جلسه مطرح شد. موضوع این است که مراسمی با نام و نشان پرسپولیس تدارک دیده شد و باشگاه از آن بی خبر بود! خود ما دعوت شده بودیم و از طریق این دعوت از موضوع مطلع شدیم. طبیعی و منطقی است که وقتی با نام و لوگوی پرسپولیس کاری صورت می‌گیرد و دعوتنامه ارسال می‌شود، باشگاه در جریان کامل باشد و این مساله در حال پیگیری است.

حسین عبدی همچنین درباره انتشار اخباری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس با مسائل مالیاتی هم روبرو شده است، خاطرنشان کرد: ما بدهی مالیاتی زیادی داریم که از سال‌های گذشته و به دلایل مختلف روی هم انباشته شده است. پرسپولیس یک مجموعه دولتی است و اداره مالیات هم یک ارگان دولتی است. این مشکلات می‌تواند در چارچوب موازین قانونی حل و فصل شود. بویژه که بخش عمده‌ای از این بدهی مالیاتی مربوط به جرائم تأخیر و دیرکرد می‌شود. تقاضای پرسپولیس این است که این بخش مورد عنایت و توجه قرار بگیرد تا باشگاه سرپا بماند و به طور قطع دو مجموعه دولتی می‌توانند برای خدمت به مردم همکاری‌های خوبی داشته باشند و مسائل با این رویکرد در حال پیگیری است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: همچنین باید از روابط عمومی و سایت باشگاه به جهت تلاش‌هایی که دارد و همچنین رصد مسائل و پیشبرد برنامه‌ها تشکر کنم چرا که به طور قطع رسانه‌ها بخش مهمی هستند که بویژه در فضای فوتبال و ورزش نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۳۸۱۰