خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر؛ استقلال ۳-۱ سیاه جامگان

سه امتیاز بدون دردسر در جیب مظلومی

در آخرین بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر، استقلال تهران موفق شد با حساب 3-1 از سد میهمان مشهدی خود عبور کند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه آزادی و در هوایی آلوده به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک استقلال خاتمه یافت.

گل‌های استقلال را محسن کریمی در دقیقه 36، سجاد شهباززاده در دقیقه 42 و آرش برهانی در دقیقه 67 به ثمر رساندند. تک تیم سیاه‌جامگان نیز توسط رضا عنایتی در دقیقه 50 وارد دروازه آبی‌پوشان شد.

استقلال با این برد همانند استقلال خوزستان 33 امتیازی شد اما برای اینکه به صدر جدول برسد فقط یک گل کم داشت و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر  ،ساعت 17:30  ورزشگاه آزادی

داور: بیژن حیدری کمک ها:علیرضا ایلدروم و منصوری داور چهارم موعود بنیادی فر       ناظر: عنایت 

استقلال: 

وحید طالب لو، هرائل مگویان،امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی(نور افکن 77)، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، محسن کریمی(پروپچیچ 85)، آرش برهانی(فرشید اسماعیلی 81) و سجاد شهباززاده

سرمربی:پرویز مظلومی

سیاه جامگان: 

محمدحسین عین افشار، کورده، میثم حسینی، کیل کنیا، احمد کامدار، امیرحسین صدقی، علیرضا نقی زاده، سالار افراسیابی، رضا عنایتی، ایمان موسوی(مهدی مناری زاده 57) و آلاجی سوسه

سرمربی: فرهاد کاظمی

اخطار

سالار افراسیابی(49) - عنایتی (53) - احمد امیرکامدار (71)  از سیاه جامگان

میلاد فخرالدینی(70) از استقلال

شرح گل ها: 

اسقلال(۱_۰): حرکت زیبا و دیدنی شهباز زاده در کنار خط عرضی در محوطه جریمه و پاس به عقب او را عین افشار ناقص دفع کرد و محسن کریمی با تیزهوشی از این فرصت استفاده کرد و‌توپ را وارد دروازه حریف کرد.

استقلال(۲_۰): در یک ضد حمله همکاری تیمی زیبا آبی پوشان منجر به ایجاد موقعیت شوت زنی بازیکن استقلال شد که ضربه بازیکن استقلال به تیر افقی دروازه برخورد کرد توپ برگشتی به میثم مجیدی رسید و‌پاس این بازیکن به شهباز زاده رسید و‌ او با پای چپ توپ را تبدیل به گل کرد.

2 ـ 1 (سیاه‌جامگان): رضا عنایتی در حالتی نامتعادل از روی خط شش قدم توپی را به سمت دروازه استقلال زد که وحید طالب‌لو این ضربه را در مرز عبور کامل از خط مهار کرد. با این حال این ضربه به تشخیص کمک داور گل اعلام شد تا جو ورزشگاه جنجالی و متشنج شود.

3 ـ 1 (استقلال): شوت محکم سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه و دفع ناقص عین‌افشار با استارت سریع آرش برهانی، او را در موقعیت تک به تک با گلر سیاه جامگان قرار داد تا گل سوم آبی‌پوشان با نوک پای او به ثمر برسد.

کد خبر : ۳۳۳۸۱۷