خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی استقلال-سیاه جامگان

مظلومی:این‌قدر امکانات هست که بتوان مسائل آب‌وهوا را پیش‌بینی کرد/داور یک گل به حریف هدیه داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: دنبال سه امتیاز بودم و با تلاش بازیکنان و بازی هجومی که در دستور کار قرار داده بودیم، توانستیم در نیمه نخست دو گل به حریف بزنیم. برنامه ما برای نیمه دوم افزایش تعداد گل‌هایمان بود اما اشتباه داور موجب کم شدن فاصله ما با سیاه جامگان شد و از طرفی روحیه بازیکنان این تیم هم افزایش یافت. در نیمه اول دو گل زدیم و چندتا هم نزدیم. با اتفاقی که نیمه دوم افتاد سیاه جامگان برگشت. در صحنه گلی که به آنها هدیه شد حتی یک چهارم توپ هم از روی خط رد نشده بود.

او اضافه کرد: اما در ادامه با استفاده از ضد حملات توانستیم فاصله را بیشتر کنیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ درباره برگزاری این دیدار در روز دوشنبه گفت: ما تابع مقررات هستیم و سازمان لیگ هر زمان بگوید باید به میدان برویم اما بازیکنان و هواداران ما سردرگم شده بودند. ما روز گذشته تمرین پرفشاری را انجام دادیم و امروز بازیکنان از جان مایه گذاشتند.

او اضافه کرد: طبق بررسی‌های ما شرایط آلودگی هوای امروز با روز گذشته هیچ تفاوتی نداشت و اگر قرار بر بازی کردن بود دو تیم باید روز گذشته بازی می‌کردند. در چنین شرایطی همه سردرگم بودند. امیدوارم در آینده شاهد برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری باشیم.

او افزود : چیزی که مرا ناراحت کرد و بخاطرش نمی خواستم روی نیمکت هم بنشینم این بود که تیم من تمرینش ساعت 17 تمام شده بود که گفتند بیا و دوشنبه بازی کن. من به احترام سازمان لیگ بازی کردم. افشارزاده با من صحبت کرد و من به نیمکت آمدم. ما دستگاه های مختلفی داریم که می دانند باران می آید یا نه. واقعا نمی دانیم؟ باید کارشناس از خارج از کشور بیاید؟ ما این همه مهندس و دکتر داریم که می دانند امروز هوا چگونه است. امروز هوا بهتر از دیروز بود؟ با این برنامه ریزی مردم را از ورزشگاه فراری می دهیم. آقای تاج و دوستانشان که به هیچ کسی باج نمی دهند باید به این مسائل توجه کنند. چه اشکال دارد تیم ملی امید به جای جمعه، شنبه به اردو برود؟ ما آرزو داریم که تیم ملی به المپیک برود.

مظلومی درباره خط دفاعی استقلال و بازی کردن مگویان و حاج محمدی در کنار هم تصریح کرد: خط دفاعی ما امروز بازی خوبی را انجام داد علی‌رغم اینکه گفته می‌شود حنیف عمران‌زاده به خاطر شیطنتی که انجام داده بود در ترکیب قرار نگرفت. ما به او استراحت دادیم چرا که 4 روز دیگر باید در انزلی مقابل ملوان بازی کنیم. تعویض‌های ما به شکلی بود که بازیکنان خسته نشوند و برای دیدار روز جمعه آماده باشند.

او همچنین درباره عملکرد آرش برهانی تاکید کرد: آرش تمام تلاش خودش را کرد و مهم‌تر از گل زدن و پاس گل دادن تلاش کردن یک بازیکن است. وقتی می‌بینم بازیکنم برای پیروزی تیمش هر کاری را انجام می‌دهد، خوشحال می‌شوم. هرچند آرش امروز برای تیم‌مان گل هم زد و در این پیروزی نقش پررنگ‌تری داشت. مهم برای ما پیروزی است که توانستیم به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: یکی از سایت ها زده بود که من عمران زاده را به دلیل مسائل انضباطی بیرون گذاشته ام. من باید جمعه با ملوان بازی کنم. مجبورم به بازیکنانم استراحت بدهم تا آماده بمانند. تعویض های امروزم هم همین بود و نمی خواستم بازیکنم آسیب ببیند و اصلا تعویض هایم تاکتیکی نبود. چه کسی باید جوابگوی مصدومان ما باشد.

او در واکنش به سوالی درباره بیانیه وزارت ورزش و عملکرد طالب لو در این دیدار گفت: ما یک تیم هستیم و فرقی ندارد چه کسی بازی کند. طالب لو هم امروز خیلی خوب بود. ما می توانستیم امروز صدرنشین باشیم ولی از ما گرفته شد. یک آقایی برنامه داده و سه ماه است به خارج رفته است. این وسط باشگاه ها چه می شوند؟ این بازیکنان چکیده لیگ ما هستند و چرا باید آسیب ببینند. ما پیشنهاد داده ایم بازی ما و ملوان به اسفند ماه برود. چه اتفاقی رخ می دهد اگر قبول کنند؟ من فکر می کنم اصلا توجه نکردند و حتی مطرح هم نشده است.

کد خبر : ۳۳۳۸۲۳