خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام باشگاه استقلال‌خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا

پورکیانی: مشکلی با لغو بازی نداریم و تابع قوانین هستیم/قرارداد بازیکنان ما قلبی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۹۷۸

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد مشکلی با لغو احتمالی بازی فردا این تیم مقابل پرسپولیس نخواهند داشت.

علی پورکیانی قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد لغو احتمالی بازی فردای این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل آلودگی هوای تهران گفت: ما تابع قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و در صورتی که تصمیم به لغو بازی گرفته شود، ما مشکلی با این موضوع نخواهیم داشت. البته من شنیده ام که از ساعت 14 امروز یک سامانه بارشی در تهران فعال خواهد شد و با بارندگی از آلودگی هوا کاسته می شود، که در این صورت بازی هم کنسل نمی شود.

وی در ادامه راجع به لغو احتمالی بازی آن هم در شرایطی که تیم استقلال خوزستان طبق برنامه ریزی قبلی به تهران سفر کرده است افزود: سلامتی بازیکنان ما از هر چیزی با اهمیت تر است و اگر آلودگی هوا به اندازه ای باشد که سلامتی بازیکنان در خطر باشد، خود ما ترجیح می دهیم که دوباره هزینه کنیم و به اهواز برگردیم تا اینکه در هوای آلوده بازی کنیم. حفظ سلامت و امنیت بازیکنان تیم در برابر هر چیزی که ممکن است برای آنها مشکل ساز شود برای ما در اولویت قرار دارد.

پورکیانی در رابطه با شروع فصل نقل و انتقالات و احتمال جدایی چند بازیکن استقلال خوزستان نیز تصریح کرد: ما قطعاً خروجی در نیم فصل نخواهیم داشت و نگرانی بابت رفتن بازیکنان هم نداریم، چون بازیکنان با ما قرارداد دارند و این قرارداد قلبی و اخلاقی است. ما آنها را دوست داریم و آنها هم به باشگاه علاقه دارند و این یک رابطه دو طرفه است. اگر هم تیمی بازیکنی از استقلال خوزستان را مد نظر دارد، باید با رعایت اصول حرفه ای اول با باشگاه مذاکره کند. هرچند که هیچ پیشنهادی از دیگر تیم ها برای بازیکنان ما به ما نرسیده است و بعید هم می دانم کسی از بازیکنان به فکر جدایی از تیم باشد.

وی همچنین در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: در صورتی که آقای ویسی بازیکن خاصی را مدنظر داشته باشد و لیستی به ما بدهد، این آمادگی را داریم که برای جذب نفرات مورد نیاز ایشان اقدام کنیم. ولی تا الان آقای ویسی لیستی در این رابطه به ما نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز