خبرگزاری کار ایران

ستاره ساحل عاجی مورد توجه هیدینگ

دروگبا به عنوان مربی در چلسی

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۲۷۱

سرمربی تیم فوتبال چلسی تمایل دارد تا دیدیه دروگبا به عنوان مربی در جمع آبی‌‌پوشان به فعالیت بپردازد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، گاس هیدینک سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی که جانشین ژوزه مورینیو شده است، ابراز تمایل کرده که دیدیه دروگبا را این بار به عنوان مربی به استامفوردبریج بازگرداند.

ستاره ساحل عاجی در حال حاضر در تیم مونترال در لیگ آمریکا بازی می‌کند اما هیدینک مشتاق است تا این بازیکن 37 ساله را به غرب لندن بیاورد.

هدینیک در همین رابطه اظهار داشت: قبل از بازی با ساندرلند در جلسه با مدیران باشگاه گفتم که حضور بازیکنان محبوبی همچون دروگبا برای هر باشگاهی غنیمت است، به خصوص که او در چلسی یک اسطوره است و می‌تواند برای تیم بسیار خوب باشد.

وی افزود: البته این موضوع به خود او بستگی دارد و در حال حاضر او با باشگاه مونترال قرارداد دارد و ما در این رابطه احترام می‌گذاریم. ما باید به او فرصت بدهیم تا چیزی که بهتر است را انتخاب کند. او می تواند به عنوان مربی و یا به عنوان سفیر باشگاه فعالیت کند اما سفیر به نظرم خیلی رسمی و کاربردی نمی‌تواند باشد و به نظرم بهتر است که تجربیات خود را در اختیار تیم و سایر بازیکنان به عنوان مربی قرار دهد.

دروگبا تا دسامبر سال 2017 با مونترال قرارداد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز