خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس-استقال خوزستان

ویسی: پرسپولیس در همه نقاط زمین بهتر از ما بود/پیروزی حق پرسپولیس بود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۳۵۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز مقابل پرسپولیس بازی بسیار بد و نالایقی را انجام دادیم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما بسیار بد و نالایق بازی کرد و حق ما شکست بود در تمام نقاط زمین پرسپولیس ما را تحت فشار قرار داد و هیچ فرصتی به دست نیاوردیم و روز بد ما بود.

ویسی گفت: یکی دو موقعیت به پرسپولیس دادیم و آنها را تبدیل به گل کردند. روز بد ما بود و از باخت ناراحت نیستیم و دوباره بلند می‌شویم و در تعطیلات بهتر خواهیم شد.

وی افزود: گاهی روز بد تیم‌هاست و همانطور که 15 هفته خوب داشتیم منتظر روز بدمان هم بودیم و برای هر تیمی این اتفاق می‌افتد و کارمان ادامه دارد و تلاش می‌کنیم بهتر شویم.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: درست از جایی گل خوردیم که یک هفته تمرین کردیم و با بازیکنان دائم صحبت کردیم که مراقب این ناحیه باشند اما متاسفانه از همین ناحیه گل خوردیم و این اتفاق تمرکز من هم بهم زد و بازیکنان تمرکزشان بهم خورد و گل خوردیم. در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس باختیم. انتظارات از تیم ما بالاست و قرار نیست در آزادی پرسپولیس را خیلی اذیت کنیم و باید می‌باختیم و به یک شکست نیاز داشتیم.

ویسی در مورد تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات از قبل مشخص شده است و این روال را می‌دانستیم. نباید تعطیلات ادامه دار باشد زیرا اگر مدام لیگ تعطیل شود موضوع لوث می‌شود و سه چهار روز استراحت می‌کنیم وسپس یک اردوی یک هفته‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز