خبرگزاری کار ایران

نشست خبری بعد از بازی ملوان-استقلال

مظلومی: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم/هدف ملوان کسب یک امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:کر نمی‌کنم تیمی بتواند در انزلی این همه موقعیت خلق کند اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از دیدار تیمش مقابل ملوان که با نتیجه تساوی 2 - 2 همراه بود، در نشست خبری گفت: بازی خیلی زیبایی بود و هر دو تیم با تاکتیک بازی کردند و موقعیت‌های زیادی به وجود آمد. فکر نمی‌کنم تیمی در انزلی بتواند این همه موقعیت ایجاد کند، اما ما نتوانستیم به جز دو موقعیت از سایر فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به تیم ملوان تبریک می‌گویم و آنها بازی خوب و جوانمردانه‌ای انجام دادند. از بازیکنانم راضی هستم، چون چیزی که از آنها خواسته بودم را به خوبی انجام دادند، اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و از نتیجه راضی نیستم. مستحق برد بودیم و موقعیت‌های زیادی را گل نکردیم؛ یکی از این موقعیت‌ها در برگشت تبدیل به پنالتی برای ملوان شد تا آنها بازی را به تساوی بکشند. با این حال به بازیکنانم و ملوانی‌ها خسته نباشید می‌گویم که بازی تماشاگرپسندی را انجام دادند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که قبل از بازی گفته بود تیمش با 11 بازیکن می‌تواند ملوان را شکست دهد اما این اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: من هیچ کجا این صحبت را انجام دادم؟ اصلاً با جایی مصاحبه نکردم که چنین حرفی را بزنم. ملوان همیشه ملوان است و اگر تیم ضعیفی هم باشد، در انزلی حریف سرسختی است.

کد خبر : ۳۳۴۵۱۲