خبرگزاری کار ایران

کمیته ملی المپیک باید کمک کند

سجادی: وزنه‌برداری کمبود بودجه ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۵۴۶

معان ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداخت اعتبارات فدراسیون هایی که بدنبال کسب سهمیه المپیک هستند، گفت: امروز هم پرداختی داریم تا بین ۸۰ الی ۹۰ درصد بودجه فدراسیون ها پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، سیدنصرالله سجادی در خصوص آخرین وضعیت مالی فدراسیون‌هایی که بدنبال کسب سهمیه المپیک هستند بیان کرد: امروز ما بخش دیگری از بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت می‌کنیم تا مجموع پرداختی تیم ها به ۸۰ الی ۹۰ درصد برسد. ضمن اینکه سعی می‌کنیم تا پایان سال مابقی بودجه فدراسیون ها را پرداخت کنیم.

وی درباه اینکه گفته می شود برخی فدراسیون ها نظیر وزنه برداری از کمبود بودجه ابراز گله‌مندی کرده‌اند، گفت: من فدراسیونی را نشنیدم که درباره کمبود اعتبارات صحبت کند. در خصوص وزنه‌برداری هم اینطوری بوده است. در خصوص وزنه برداری ما هم ۹۰ درصد بودچه را پرداخت کرده ایم.

معاون وزارت ورزش و جوانان افزود: البته من با آنها تماس می‌گیرم که اگر کمبودی بوده کمیته ملی المپیک هم قرار بوده کمک کند که باید این کار صورت گیرد. در هر صورت سایر فدراسیون‌ها باید اردوهای خود را در راه کسب سهمیه المپیک برگزار کنند و در این راه نیاز به همکاری کمیته المپیک است.

سجادی در خصوص فدراسیون وزنه برداری گفت: من هم شنیدم که یک اردو بوده است که بخاطر کمبودی که داشتند، قطع شده بود. ما تلاش می‌کنیم که کمک کنیم. کمیته المپیک هم باید در این باره کمک کند و تمام سعی‌مان این است برنامه‌های فدراسیون ها به اجرا درآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز