خبرگزاری کار ایران

مایلی‌کهن:کی‌روش هر وقت نتایج مرا گرفت، حرف بزند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۵۴۸

مدیر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: اگر در قطر بین من و سرمربی تیم ملی درگیری فیزیکی به وجود بیاید از جانب کی روش خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد مایلی‌کهن در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید گفت: کی‌روش هر وقت توانست نتایج من را بگیرد با من صحبت کند، هر وقت توانست سه گل به عربستان، 6 گل به کره جنوبی بزند، در جام ملت‌های آسیا سوم شود، آقای گل جام ملت‌ها از تیم او باشد، در جام جهانی سالنی نتیجه بگیرد و نام دو بازیکنش در گینس ثبت شوند با من صحبت کند. شاید او در پست‌های دیگر موفقیت کسب کرده اما دیدید که در آسیا بعد از شش ماه کار کردن در امارات اخراج شد و به خانه‌اش رفت و مهدی‌علی جایگزین او شد.

وی افزود: متاسفانه برای ما ایرانی‌ها همیشه مرغ همسایه غاز بوده و اکنون نیز می‌بینید که کی‌روش بدون مخلفات ماهی 500 میلیون دستمزد می‌گیرد. اکنون هم بحث حضورش در قطر مطرح شده و می‌گویند او ناظر بازی‌های امید است اما باید بگویم ناظر هم تماشاگر است. 

مدیر فنی تیم امید با اشاره به تفاوت‌های تیم امید نسبت به یکسال گذشته خاطرنشان کرد: تیم امید که در مسابقات آسیایی اینچئون شرکت کرد تیم کارلوس کی‌روش بود و اکنون این تیم با آن تیم تفاوت دارد. 

مایلی‌کهن در واکنش به این مسئله که با این صحبت‌ها و اختلافاتی که وجود دارد احتمال دارد او با کی‌روش در قطر به صورت لفظی و فیزیکی درگیر شود خاطرنشان کرد: اگر درگیری فیزیکی باشد از جانب کی‌روش است نه من. 

وی درباره اینکه اسلامیان گفته از مایلی‌کهن سن و سالی گذشته و دیگر کسی نمی‌تواند او را تغییر دهد گفت: من مخلص آقای اسلامیان هستم ولی بهتر است او در باره صنعت صحبت کند من گوشت، پوست و استخوانم از جنس ورزش و فوتبال است و اگر صحبت می‌کنم جنس ورزش را می‌شناسم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز