خبرگزاری کار ایران

قرارداد برای من ارزشی ندارد

خاکپور: چون کفاشیان در مراسم بدرقه بود به این مراسم نرفتم

سرمربی تیم امید گفت: چون علی کفاشیان در مراسم بدرقه تیم امید حضور داشت به این مراسم نرفتم.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور قبل از سفر تیم امید به مشهد در پاسخ به این سؤال که شب گذشته در مراسم بدرقه تیم امید شرکت نکرد، گفت: چون علی کفاشیان در مراسم بدرقه تیم امید حضور داشت به این مراسم نرفتم. در واقع جایی که صداقت نباشد من به آنجا نمی‌روم.

وی افزود: جایی که صداقت نباشد دلیلی ندارد که من به آنجا بروم و نمی‌خواستم حرف‌هایی جز صداقت بشنوم چرا که اگر حرفی جز صداقت زده می‌شد مجبور بودم پاسخ بدهم.

سرمربی تیم امید در خصوص خط خوردن نام احمد نوراللهی از تیم امید و اینکه نوراللهی در پرسپولیس بازی می‌کند، افزود: با توجه به ام آر‌ آی این بازیکن او آسیب دیده بود اما اینکه چطور برای پرسپولیس بازی می‌کند را من نمی‌دانم. ما بازیکنی می‌خواهیم که صد در صد آماده باشد نه اینکه با خودمان به قطر ببریم اما به دلیل مصدومیت نتوانیم از او استفاده کنیم. اگر بازیکنی با ما بیاید اما نتواند بازی کند جای بازیکن دیگری را گرفته است.

خاکپور در خصوص عدم همراهی لژیونرها و نبودن نوراللهی و اینکه با این شرایط به نظر می‌رسد خط میانی تیم امید دچار مشکل خواهد شد، به خبرنگاران حاضر در فرودگاه گفت: این نظر شماست ما هیچ مشکلی در خط هافبک نداریم هر چند که دوست داشتیم لژیونرها هم با ما باشند و بر اساس قانون این مسئله را پیگیری کردیم اما مطمئن باشید کسانی که همراه با ما به قطر خواهند آمد بهترین بازیکنان ایران هستند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. درباره روزبه چشمی هم باید بگویم او هم مشکلی ندارد.

وی درباره اینکه قرارداد محمد مایلی‌کهن بر سر میز شام امضا شده، اظهار داشت: موضوع قرارداد ارزشی ندارد و من برای چیزی که ارزش ندارد صحبت نمی‌کنم.

 

کد خبر : ۳۳۴۵۶۷