خبرگزاری کار ایران

چرا فقط به حنیف توهین شد؟

بیانیه باشگاه ملوان علیه عمران‌زاده

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۵۱

باشگاه ملوان نسبت به اظهارات حنیف عمران‌زاده علیه هواداران ملوان و مردم انزلی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پس از بازی روز گذشته ملوان و استقلال در انزلی، حنیف عمران‌زاده مدافع آبی‌پوشان اعتراض تندی را به مردم انزلی و هواداران ملوان انجام داد.

باشگاه ملوان در همین رابطه پاسخ مدافع استقلال را داده است که آن را در ذیل می‌خوانید:

اولا اینکه فرهنگ هواداران ملوان و مردم شهر انزلی مشکلی ندارد، چراکه شهر انزلی 50 سال میزبان تیم‌های مختلف بوده و در ایران تیمداری می‌کند. مشکل ما فرهنگ بازیکنان است. در صحنه‌ای از بازی و زمانی که استقلال 2 بر یک از ملوان پیش بود، حنیف عمران‌زاده توپی که باید ملوانی‌ها آن را به جریان در می‌آوردند، به بازیکنان این تیم نمی‌داد. همین مورد باعث تهییج هواداران شد.

این بازیکن در مقابل هواداران ملوان حرکتی زشت و زننده‌ای انجام داد که این حرکت باعث اعتراض تعدادی از هواداران به مدافع استقلال شد. هیچ‌وقت توهین و ناسزا را تایید نمی‌کنیم اما باید دنبال علت آغاز این کار باشیم. چرا در بازی روز گذشته فقط به حنیف عمران‌زاده توهین شد؟ چرا به امید ابراهیمی، جابر انصاری، وحید طالب‌لو و... توهین نکردند؟ چرا در تمام شهرستان‌های ایران مانند تبریز، اصفهان و... فقط به عمران‌زاده توهین می‌شود؟ آیا غیر از این نیست که خود این بازیکن باعث تهییج هواداران می شود؟ پس از مسابقه هم مظلوم‌نمایی می‌کند و از کمیته انضباطی می‌خواهد با هواداران انزلی برخورد کند.

اگر قرار بود هواداران ما فرهنگ نداشته باشند، در بازی‌های گذشته که اشتباهات داوری که موجب شکست ملوان شده، به داور بازی اعتراض می‌کردیم. حتی در بازی روز گذشته و در دقیقه 47، داور بازی یک خطای پنالتی علیه استقلال را اعلام نکرد، ولی هواداران ملوان کوچکترین حرف نامربوطی به داور نزدند. یک نفر به ما فرهنگ هواداری را توضیح بدهد. پس مشکل فرهنگ هواداری نیست بلکه مشکل فرهنگ آن بازیکن است. حرف ما این است که کمیته انضباطی به دنبال علت آن معلول باشد.

برای باشگاه استقلال احترام زیادی قائل هستیم اما این بازیکن، هواداران را تهییج کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز