خبرگزاری کار ایران

سهمیه آسیا را می‌گیریم

نریمان‌جهان: جام جهانی برایم دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۶۶

سامان نریمان‌جهان می‌گوید از مسئولان تراکتورسازی دلخوری ندارد اما دلیلی‌ هم وجود ندارد که بخواهد خودش را به کسی ثابت کند.

سامان نریمان جهان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دربی تبریز بازی بدی نبود اما حق ما بود که ببریم. روی یک صحنه بی جهت گل خوردیم اما باید می بردیم و در نهایت بازی مساوی شد. تراکتور سازی در این بازی اصلا خوب نبود و فقط دنبال توپ های بلند برای خط حمله شان بودند. تراکتورسازی برنامه ای نداشت و فقط می خواستند روی اتفاقات به گل برسند.

وی افزود: گسترش به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری شرایط خوبی دارد و همه چیز سرجای خودش است. مربی خوبی هم داریم و امیدوارم در ادامه فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما در 3 بازی اخیر بی جهت شش امتیاز از دست دادیم اما هنوز هم می توانیم سهمیه آسیا را بگیریم. باید به خودمان بیاییم و اگر 4 بازی پشت سر هم را ببریم سهمیه آسیا دور از دسترس نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان تیم تراکتورسازی دلخوری داری، اظهار داشت: فوتبال همین است و باید به همه احترام گذاشت. من در هر تیمی باشم سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. سربازی ام در تراکتورسازی تمام شده بود و با گسترش قرارداد داشتم و اگر مرا می خواستند باید رضایت نامه ام را می‌گرفتند اما تراکتور هیچ تمایلی برای حفظ من نداشت و به همین دلیل به گسترش برگشتم. نمی دانم قلعه‌نویی با من مشکل داشت یا نه اما هر کسی سرمربی ام باشد سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی ادامه داد: من به خاطر باشگاه تمام تلاشم را می‌کنم و در گذشته ثابت کرده‌ام چه بازیکنی هستم و دلیلی ندارد خودم را به کسی ثابت کنم. قبلا خودم را به فوتبال ایران ثابت کرده‌ام و الان دنبال بهترین عملکرد هستم.

نریمان جهان در پایان گفت: مطمئنا به تیم ملی فکر می کنم. من قبلا به تیم ملی دعوت شده‌ام و کی‌روش هم مرا دعوت کرد و امیدوارم بهتر از این کار کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. جام جهانی برای من رویای دور از دسترس نیست و می توانم به آن دست پیدا کنم. آدم هر چیزی را بخواهد می‌تواند به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز