خبرگزاری کار ایران

بهروان:ثبت قراردادها فعلا متوقف است/با هرگونه تغییر در برنامه لیگ مخالفیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:صادقانه عرض می کنم رسانه ها به ما کمک کردند و به ما راهنمایی های خوبی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، غلامرضا بهروان در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان فوتسال درباره تغییرات در برنامه لیگ اظهار داشت: من به عنوان یک خدمتگزار و مسئول در این قسمت با هر تغییر مخالف هستم. اما وقتی اخیرا مساله آلودگی هوا به وجود آمد باید مراعات تیم هایی مثل تیم امید را کرد. صادقانه عرض می کنم رسانه ها به ما کمک کردند و به ما راهنمایی های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: برنامه هفته هجدهم را باید ارائه دهیم اما قرار است دو برنامه به باشگاهها بدهیم و همه چیز به تیم امید بستگی دارد. انشاالله که آنها به فینال برسند اما اگر این طور نشود مسابقات را زودتر آغاز خواهیم کرد. از هفته هجدهم به بعد فشردگی بازیها بسیار زیاد می شود چرا که نمایندگان ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم بازی هایشان آغاز می شود. از تمام باشگاه ها به خاطر همکاری شان تشکر می کنم. آنها حق دارند.

بهروان درباره فوتسال خاطرنشان کرد: خوبی فوتسال این است که هر تیم یک سالن دارد اما در فوتبال این طور نیست. به همین دلیل مجبوریم برنامه را طوری بچینیم که کارشان با یکدیگر تداخل نداشته باشد. اگر همه تیم ها یک زمین داشتند برنامه مسابقات بسیار شیک پیش می رفت. شما لیگ انگلیس و اسپانیا را نگاه کنید. آنها هر سه روز یک بار بازی می کنند. امروز روز خوبی برای فوتسال است. آنها باید یک جای مستقل برای خود می داشتند. ما باید در همه جنبه ها خود را با تیم های حرفه ای جهان مقایسه کنیم. از زمین چمن تا پروازهای به موقع. ما به سهم خودمان می پذیریم که در کارمان ایراداتی وارد است. 

وی افزود: می خواستیم بازی لیگ یک را برگزار کنیم که گفتند رئیس جمهور می خواهد به آن شهر برود و مجبور شدیم برنامه را تغییر دهیم. روز 25 اردیبهشت 95 لیگ برتر به فضل الهی پایان می پذیرد. چهار روز قبل از آن هم لیگ آزادگان به اتمام می رسد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: نقل و انتقالات لیگ برتر از دوم تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت. باشگاه هایی که بدهکار هستند نمی توانند بازیکن بگیرند و بفروشند. تقریبا همه تیم ها بدهکار هستند. البته می توانند تیم ها تعهداتی بدهند تا از محل درآمدهایشان بدهی شان پرداخت شود. سازمان لیگ وظیفه برگزاری مسابقات و فعالیت های مرتبط با آن را برعهده دارد. در خصوص تیم های بدهکار فکر میکنم همه تیم ها بدهکار هستند. بعضی از تیم ها شاکی هایی هم دارند. با این حساب هیچ بازیکنی نمی تواند قرارداد خود را ثبت کند.

وی ادامه داد:در حال تلاش هستیم تا آلومینیوم هرمزگان از کنار کشیدن منصرف کنیم. از همان ابتدای فصل آنها علاقه ای به تیم داری نداشتند. آنها در یک بازی حضور پیدا نکردند و اگر در یک بازی دیگر این اتفاق بیفتد از لیگ کنار می روند.

بهروان درباره اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: امسال دیگر اردویی تیم ملی بزرگسالان ندارد و انشاالله سال آینده اردوهای آنها برگزار خواهد شد. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اذعان داشت: اگر تیم امید به فینال برسد مسابقات دوازدهم بهمن پیگیری می شود و اگر آنها به مسابقه نهایی نرسند رقابت های لیگ برتر از هشتم یا نهم بهمن پیگیری می شود.

کد خبر : ۳۳۴۹۰۶