خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس درون دروازه است/ باید دو دروازه‌بان بزرگ داشته باشیم

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نداشتن دو دروازه بان هم سطح را یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف پرسپولیس تاکنون می‌داند.

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد مسائل پیش آمده برای سوشا مکانی و احضار وی به دادسرا گفت: من در جریان اتفاقاتی که برای سوشا رخ داده نیستم، فردا جلسه هیات مدیره باشگاه قرار است برگزار شود و در صورتی که مسئله ای باشد در این جلسه مطرح خواهد شد.

وی در مورد احتمال محرومیت سوشا و عدم همراهی وی در ادامه مسابقات لیگ گفت: همانطور که گفتم من در جریان این مسائل نیستم، اما اگر قرار باشد اتفاقی پیش بیاید که مربوط به باشگاه شود، به طور حتم ورود خواهیم کرد و در جلسه هیات مدیره در مورد برطرف کردن نیاز تیم تصمیم گیری خواهیم کرد.

کاشانی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قصد خرید دروازه بان جدید برای نیم فصل دوم را دارد یا خیر، اینگونه پاسخ گفت: پرسپولیس تیمی است که سابقه درخشان آن در فوتبال ایران بر کسی پوشیده نیست و ما همواره به بازیکنان گفته‌ایم که باید رفتارها و کردار بازیکنان در حد نام بزرگ پرسپولیس باشد. همانطور که می‌بیند تیم با پشت سر گذاشتن بحران ها به روزهای خوبی رسیده است و بازیکنان جوان تیم فوق العاده کار کرده اند. اما در کنار نقاط قوتی که تیم در حال حاضر دارد، نقاط ضعفی هم هست که باید آنها را برطرف کنیم و یکی از این نقاط ضعف در درون دروازه است. پرسپولیس باید دو دروازه بان بزرگ و هم سطح داشته باشد و ما نیاز داریم که در این زمینه تیم را تقویت کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد در نیم فصل دروازه بان جدیدی را به خدمت بگیرد، گفت: این بحث امروز و دیروز نیست و از پیش از شروع لیگ به دنبال این مسئله بوده‌ایم. نقاط ضعف تیم باید برطرف شود و ما در این مورد اقدام خواهیم کرد.

کاشانی در پایان راجع به بحث جدایی ایمان صادقی از پرسپولیس نیز گفت: من در جریان جدایی صادقی نیستم و نمی‌دانم که وی از پرسپولیس جدا شده است یا خیر.

کد خبر : ۳۳۴۹۳۱