خبرگزاری کار ایران

دولت و وزارت ورزش از تیم امید حمایت می‌کنند

گودرزی: اجازه سوء‌استفاده سیاسی از ورزش و قهرمانان را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۹۴۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: از ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هزینه‌های لازم از تیم‌ها و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک حمایت کامل داشته‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در هفتادوچهارمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای امیدهای ایران در راه صعود به المپیک گفت: از ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هزینه‌های لازم از تیم‌ها و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک حمایت کامل داشته‌ایم.

وی افزود: تیم فوتبال امید یکی از بخت‌های خوب ورزش ایران برای صعود به المپیک ریو خواهد بود و در واقع نگاه ما به این تیم به عنوان سرمایه مردم است و دولت و وزارت از آن حمایت کامل داشته و خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان با سفارش به پرهیز از سیاست‌زدگی در ورزش یادآور شد: نباید تیم‌ها و ورزشکاران و در واقع فرزندان قهرمان مردم مورد استفاده گروه‌ها و افراد با گرایش‌ها و امیال سیاسی قرار بگیرند و به هیچ عنوان اجازه چنین سوء استفاده‌ای را از ورزش و قهرمانان به کسی نمی‌دهیم.

در ادامه نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی از روند آماده‌سازی تیم ایران برای المپیک آینده ارائه کرد وگفت: از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم ولی نیازهای حرفه‌ای این رشته وسیع است.

وی افزود: ما در بخش فعالیت‌های آموزشی، مسابقات و اردوها، استعدادیابی و همگانی کردن و فعالیت‌های فرهنگی کار می‌کنیم و خوشبختانه روند خوبی طی شده است. مهمترین مشکل در آستانه مسابقات المپیک ریو تامین سلاح و مهمات مورد نیاز برای قهرمانان است که امیدوارم با همکاری وزارت اقتصاد و امور دارایی این مشکلات کمتر شود.

در این جلسه مناف هاشمی، معاون پشتیابی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش گفت: طبق تفاهم‌نامه در بین فدراسیون‌های المپیکی بالاترین پرداخت با 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به فدراسیون تیراندازی بوده است.

در بخش‌های دیگر نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان محمد پارسا، مدیر کل ورزش روستایی طرح یکسان‌سازی پوشاک ورزشی تیم‌های ملی و امیر عفراتی معرفی سامانه جدید کمیسیون ماده 5 را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز