خبرگزاری کار ایران

فولاد را به جایگاه اصلی‌اش می‌رسانیم

بایرامی: ماندنم در تراکتورسازی باعث پیشرفتم نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۰۰۵

من با قلعه‌نویی مشکلی نداشتم بلکه از اول فصل در تراکتورسازی مشکلاتی داشتم و شرایط به گونه‌ای بود که دوست داشتم جدا شوم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ قبولم دارد و خوشحالم به فولاد آمدم.

مهرداد بایرامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وقتی آقای اژدری زاده به عنوان مدیر عامل فولاد با من تماس گرفت با دوستانم مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که فولاد بهترین گزینه است. اسکوچیچ هم قبولم دارد و اژدری زاده به عنوان نفر اول باشگاه با من تماس گرفت که برایم خیلی باارزش بود و خوشحالم که به این تیم آمدم. فولاد باشگاه بزرگی است و از نظر امکانات جزو بهترین های ایران است اما امسال جایگاه خوبی در جدول نداشته است.

وی افزود: نه تنها من که تازه به این تیم آمده ام بلکه همه بچه های فولاد تلاش می کنند تا تیم را در نیم فصل دوم به جایگاه اصلی اش برسانند. حق فولاد نیست که ته جدول باشد چون علاوه بر امکانات بازیکنان خوبی هم داریم. بعضی مواقع تیم ها دچار مشکلات می شوند و فکر می کنم می توانیم فولاد را به جایگاه اصلی اش برسانیم. به نظرم با دو سه برد پشت سر هم همه چیز عوض می شود.

وی در مورد جدایی اش از تراکتورسازی گفت: دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. اگر در تراکتور می‌ماندم نمی توانستم به تیم کمک کنم و خودم هم پیشرفت نمی کردم. از مردم تبریز تشکر می کنم چون در این پنج سال خیلی مرا حمایت کردند. مردم اهواز هم در این مدت کوتاه، خیلی به من محبت داشتند و به من دلگرمی دادند و امیدوارم با کمک بچه ها و حمایت مردم خوزستان، فولاد را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

بایرامی در پایان گفت: من با قلعه نویی مشکلی نداشتم بلکه از اول فصل در تراکتورسازی مشکلاتی داشتم و شرایط طوری بود که دوست داشتم جدا شوم. احساس می کردم ماندنم در تراکتورسازی به فوتبالم کمکی نمی‌کند و از این تیم جدا شدم. تیمی را انتخاب کردم که خیلی ها در آن پیشرفت کرده اند. از استقبال مدیرعامل، هیات مدیره و سرمربی تیم خوشحالم و امیدوارم آنها را سربلند کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز