خبرگزاری کار ایران

برای روشن‌شدن اذهان‌عمومی صورت گرفت؛

توضیحات کادر پزشکی پرسپولیس درباره وضعیت احمد نوراللهی

کادر پزشکی پرسپولیس توضیحات کاملی درباره وضعیت احمد نوراللهی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد: MRI نوراللهی کشیدگی عضله را نشان داد اما تست‌ها حکایت از آسیب شدید نداشت و تیم المپیک که از اردوی بندرعباس برگشت، تمرینات گروهی توأم با احتیاط او هم در پرسپولیس شروع شد و بعد هم اجازه تمرین کامل و حضور در مسابقه داده شد.

میثم علیپور افزود: با توجه به اینکه طی روزهای گذشته درباره وضعیت پزشکی احمد نوراللهی مطالبی مطرح شده است و به این دلیل برای افکار عمومی سوالاتی درباره بازیکن تیم و همچنین روند مسائل پزشکی در پرسپولیس بوجود آمده است، توضیح آنچه پیش آمد را برای آسودگی خاطر هواداران ضروری دیدم.

وی ادامه داد: در جریان بازی با راه‌آهن بود که احمد نوراللهی دچار درد در ناحیه عضله چهار سر ران شد. به همین دلیل نیمه‌دوم بود که وی از کادر فنی درخواست تعویض کرد. بعد از بازی هم وی آخرین وضعیت خود را به اطلاع کادر پزشکی تیم ملی امید رساند و جزو اولین نفراتی بود که برای اعزام به اردو آماده شد و خود را در هتل تیم‌ملی به سرمربی معرفی کرد. در نهایت با توجه به تورم کمی که روی پایش ایجاد شده بود، کادر پزشکی تیم با توجه به امکانات‌پزشکی، به وی اعلام کردند در تهران بماند.

نوراللهی پس از آن در تمرینات ابتدا فقط راه رفتن کنار زمین و به دویدن خیلی نرم پرداخت و تمرینات گروهی خود را توام با احتیاط درست از زمانی که تیم ملی المپیک از بندرعباس برگشت، در پرسپولیس آغاز کرد.

فیزیوتراپ پرسپولیس خاطرنشان کرد: در MRI انجام شده از پای نوراللهی مقداری کشیدگی مشاهده شده بود و دو روز بعد از انجام تصویربرداری طی تستی که صورت گرفت علائمی مبنی بر پاره‌گی و کشیدگی شدید مشاهده نشد. این مساله بارها پیش آمده که نتایج به دست آمده از گزارش MRI با وضعیت داخلی بازیکن فرق می‌کند و اینجا است که ارزش تست‌های عملکردی و تشخیص کادر پزشکی تیم اهمیت می‌یابد. در نهایت پس از حصول اطیمنان از خطرناک نبودن شرکت بازیکن در مسابقه، به وی اجازه داده شد در تمرینات گروهی و بازی‌ها شرکت کند که نوراللهی هم پس از این مراحل، دو مسابقه بسیار سنگین را بدون مشکل پشت سر گذاشت.

علیپور همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهده نتیجه نهایی MRI توسط کادر پزشکی تیم امید و اصرار خود بازیکن برای عدم حضور در اردوی بندرعباس و روند بهبودی او و اقدامات صورت گرفته به نظر نمی‌رسد نکته مبهمی در این ارتباط وجود داشته باشد. البته ما به هیچ عنوان در حوزه انتخاب بازیکن از سوی سرمربی تیم‌ملی المپیک دخالت نمی‌کنیم و این توضیحات فارغ از این مسائل برای روشن‌شدن اذهان عمومی بویژه هواداران در ارتباط با شرایط این بازیکن و مسائل‌پزشکی تیم پرسپولیس مطرح شد. ضمن آنکه باید اذعان کنیم نوراللهی از با اخلاق‌ترین بازیکنان تیم پرسپولیس است و البته همه ما برای تیم‌ملی المپیک آرزوی موفقیت داریم و برای صعود این تیم به المپیک‌برزیل پس از چند دهه لحظه‌شماری می‌کنیم.

کد خبر : ۳۳۵۱۴۲