خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

حرف‌های جالب آشتیانی درباره فیلم "من ناصر حجازی هستم"

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۲۴

مدیرعامل سابق استقلال فیلم مستند ساخته شده درباره اسطوره این باشگاه را فیلمی عامه پسند و قابل دفاع برشمرد.

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال تهران که روز گذشته به تماشای فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" رفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: آقای رفیعی تهیه کننده فیلم که از دوستان خوب من هستند، پیش از این چندبار برای تماشای این فیلم از من دعوت کرده بودند که به علت مشغله کاری موفق نشده بودم برای تماشای فیلم بروم. دیروز هم جلسه تماشا و نقد فیلم بود که به نظرم به عنوان اولین کار مستند ورزشی، فیلم خوبی بود. نواقصی در کار وجود داشت ولی با توجه به این که اولین مرتبه بود برای یک چهره شناخته شده و اسطوره ورزشی فیلم مستند ساخته شده بود، فیلم خوبی بود. امیدوارم در آینده با استفاده از تکنیک‌های بهتر و ایجاد شرایط مناسب‌تر، فیلم های مستند ورزشی با کیفیت تری ساخته شود.

وی ادامه داد: دیالوگ ها و ادبیات فیلم خوب بود و در کل می توان گفت فیلم عامه پسندی بود که این فاکتور مهمی است. اینگونه نبود که برای قشر خاصی ساخته شده باشد.

واعظ آشتیانی در مورد پلان های ساخته شده در این فیلم که مربوط به امیر قلعه نویی است، اینگونه اظهارنظر کرد: نکته خاصی ندیدم. فیلم بیشتر تکرار تاریخ بود و من برداشتی که مبنی بر توهین به کسی باشد از فیلم نداشتم. فیلم راجع به مصاحبه ها و مطالب رسانه های ورزشی بود و استنباط من این است نکته ای در مورد شخص و یا گروه خاصی نداشت.

امیررضا واعظ آشتیانی همچنین در مورد بخش‌هایی از فیلم که در آن علی فتح الله زاده، مدیرعامل پیشین استقلال ادعا می کند در مقاطع مختلفی پای ناصر حجازی ایستاده است، تصریح کرد: ایشان باید به وجدان خودش رجوع کند تا ببیند که آیا پای ناصر حجازی ایستاد یا خیر. من تا به امروز ندیده ام که مدیری پای مربی تیمش بایستد و اگر هم ایستاده باشد قطعاً نفعی از آن کار برده است. برخی از مدیران برای بقای خود حتی حاضرند عزیزان خود را فنا کنند، چه برسد به سرمربی. در فدراسیون فوتبال که نهاد اصلی این ورزش است، رئیس فدراسیون پا روی کسانی می گذارد و عبور می کند که بهترین خدمتها را به وی کرده اند. آقای فتح‌الله‌زاده هم باید خودش به وجدانش مراجعه کند.

وی در پایان راجع به اینکه آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دارد یا خیر، گفت: نه، به هیچ وجه علاقه ای به حضور در ورزش و فوتبال ندارم و قصد ندارم که در انتخابات شرکت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز