خبرگزاری کار ایران

بعد از اتمام جلسه هیات مدیره استقلال

کردنوری: مظلومی ناراحت نبود/ تجربه خوبی در جذب بازیکن خارجی نداریم

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید پرویز مظلومی با حالت ناراحت جلسه هیات مدیره باشگاهش را ترک نکرده است.

به گزارش ایلنا، عباس کردنوری بعد از جلسه هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی را امروز با حضور اعضا، سرمربی تیم، دکتر گودرزی و سجادی برگزار کردیم. در مجموع بحث‌های خوبی مطرح شد و مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم. تعامل خوبی در حال حاضر میان هیات مدیره و مدیرعامل شکل گرفته و فکر می‌کنم کلیت جلسه، جلسه مفیدی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرویز مظلومی لیستی را جهت بررسی به هیات مدیره استقلال ارائه داده است، گفت: لیستی ارائه نشد. این مساله نقل و انتقالات به کمیته فنی ارتباط دارد. یک معضلی هم که وجود دارد این است که بالای 90 درصد بازیکنان مدنظر ما کسانی هستند که با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و تیم‌هایشان زیر بار جدایی آنها نمی‌روند. این وضعیت وجود دارد ولی هنوز لیست نهایی به ما ارائه نشده است.

او درباره احتمال اردو رفتن استقلالی‌ها، گفت: فعلا چیزی در این رابطه به ما گفته نشده ولی اگر کادرفنی بخواهد بررسی می‌کنیم. در حال حاضر استقلال به لحاظ مالی مشکلی ندارد.

کردنوری در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی راجع به سرپرستی افشارزاده و دوشغله بودن او در هیات مدیره گرفته نشد، گفت: تا جایی که من می‌دانم می‌توانند مشکل پیش‌رو را با تمدید حکم سرپرستی حل کنند. از طرفی دیگر شرایط استقلال به شکلی است که هر کسی قبول نمی‌کند مسئولیتش را بر عهده بگیرد چون این تیم صدر جدول است و به فینال جام حذفی رسیده است. شاید در شرایط دیگری افرادی حاضر شوند قبول مسئولیت کنند. در هر حال تصمیم‌گیرنده نهایی در این میان وزیر ورزش است.

وی در پاسخ به این سوال که نظری جویباری از باشگاه استقلال قهر کرده، گفت: نه، ایشان الان هم مسئول نقل و انتقالات تیم است ولی مثل اول فصل کار نقل و انتقالات وسعت ندارد. خواسته‌ها و تیم‌ها محدودند با این حال ایشان همچنان مسئول نقل و انتقالات است و قهر نکرده است.

عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به این سوال که چرا مظلومی با حالتی ناراحت جلسه هیات مدیره را ترک کرد، گفت: اینگونه نبود، ایشان حتما ژست گرفته بودند. (با خنده)

وی درباره احتمال جذب بازیکن خارجی از سوی تیمش، گفت: قبول دارم که تجربه خوبی در این زمینه نداشته‌ایم و حتی‌الامکان تلاش می‌کنیم بازیکن خارجی نگیریم.

کردنوری در پاسخ به سوالی درباره شکایت کرار از استقلال، بیان کرد: مدیریت باشگاه یک خانه برای کرار گرفته بود و او مدتی در آنجا ساکن شد. وقتی هم که خواست برود با باشگاه تسویه حساب کرد و طبیعی بود باشگاه خانه را به کس دیگری بدهد چرا که کرار ایران را ترک کرده بود. در کل باید بگویم حرف شکایت و از این مسائل زیاد زده می‌شود و نباید خیلی به آن توجه کرد.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت آکادمی باشگاهش به کجا رسید، بیان کرد: آکادمی مساله مهمی است ولی امروز فرصت نکردیم درباره‌اش بحث کنیم. ما بحث‌های زیادی در این جلسه داشتیم و حتی در حاشیه آن درباره اساسنامه مجمع فدراسیون فوتبال هم گفتگو داشتیم. بحث آکادمی احتمالا در هفته بعد انجام می‌شود.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان اضافه کرد: در جلسه هفته بعد وضعیت نقل و انتقالات اولویت دارد و بعد از آن به آکادمی رسیدگی می‌کنیم. باشگاه استقلال از سرمایه‌گذاری روی آکادمی ضرری ندیده و پرورش یافته‌های آکادمی این تیم در حال حاضر در استقلال خوش می‌درخشند. ما بنا داریم فعالیت وسیعی در آکادمی داشته باشیم.

کد خبر : ۳۳۵۳۶۶