خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی ایلنا با دکتر خبیری درباره جدی‌ شدن تهدید سعودی‌ها

نمی‌توانیم احتمالات را رد کنیم/فدراسیون به طور دایم با AFC رایزنی کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۱۳

دکتر محمد خبیری اعتقاد دارد عربستان نمی‌تواند برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین تکلیف کند اما نباید احتمالات را کنار بزنیم.

دکتر محمد خبیری، عضو سابق هیات ریسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد احتمال برگزاری دیدارهای باشگاهی میان تیم‌های ایرانی و عربستانی در یک کشور بی طرف گفت: عربستان نمی تواند برای کنفدراسیون آسیا تعیین تکلیف کند. تنها مرجع تصمیم گیرنده در این رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا است که آنها هم با سنجیدن یک سری از شرایط و طبق معیارهای خودشان تصمیم نهایی را می گیرند. معیارهای‌شان هم روشن است. بحث امن بودن کشور میزبان برای تیم‌های میهمان در اولویت قرار دارد.

دکتر خبیری ادامه داد: کنفدارسیون فوتبال آسیا تمامی جوانب را خواهد سنجید و قطعاً بهترین تصمیم را در این زمینه خواهد گرفت. ولی نمی‌شود احتمالات را در این زمینه رد کرد.

عضو سابق  کمیته انتقالی فیفا در این رابطه که فدراسیون فوتبال باید چه فعالیتی در جهت احقاق فوتبال ایران انجام بدهد، اینگونه پاسخ داد: در شرایط فعلی هیچ کاری به غیر از پیگیری مداوم از دست مسئولان فدراسیون فوتبال ساخته نیست. مسئولان فدراسیون باید به طور مستمر در این زمینه رایزنی کنند تا این تلاش‌ها انشالله منجر به صدور یک رای مناسب برای فوتبال کشورمان شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز