خبرگزاری کار ایران

بازی‌های بسیار مهمی پیش‌رو داریم؛

گل‌محمدی: دوست ندارم ورزش سیاسی شود/3 بازیکن جدید می‌گیریم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: متاسفانه خبری که از فدراسیون فوتبال عربستان مخابره شد سبب می‌شود بار دیگر ورزش و سیاست با هم گره بخورند که این به هیچ‌وجه به نفع فوتبال و ورزش نیست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: این صحبت‌هایی که انجام می‌شود به روح ورزش ضربه وارد می‌کند که امیدواریم این چنین نشود و ورزش در محیطی کاملا ورزشی مدیریت شود.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در ارتباط با برنامه‌های ذوب‌آهن گفت: سعی می‌کنیم یک بازی با یک تیم خارجی در اصفهان برگزار کنیم و سپس در روزهای پایانی ماه به احتمال فراوان در جام‌شهدا شرکت خواهیم کرد که در تهران برگزار خواهد شد.

گل‌محمدی همچنین درباره بازیکنانی که از ذوب‌آهن جدا و یا به این تیم می‌پیوندند، اظهار کرد: دنبال در اختیار گرفتن 3 بازیکن هستیم که امیدواریم به تیم ما اضافه شوند و از طرف دیگر همچنان منتظر مشخص‌شدن وضعیت اکبر صادقی هستیم که ممکن است از جمع ما جدا شود.

وی در پایان ابراز کرد: در ادامه رقابت‌های فصل، بازی‌های بسیار مهمی پیش‌رو داریم که بایستی با حمایت همه جانبه‌ای که از ذوب‌آهن انجام می‌پذیرد بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم و ان‌شااله در این فصل هم موفقیت‌هایی را به موزه افتخارات ذوب‌آهن اضافه کنیم.

کد خبر : ۳۳۵۸۰۶