خبرگزاری کار ایران

مهدی تارتار روی لبه تیغ؛

اختصاصی ایلنا/مدیر روستا به راه‌آهن نزدیک شد

از آنجایی که مدیر روستا با اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن رابطه صمیمانه‌تری دارد از او به عنوان جدی‌ترین آلترناتیو تارتار نام می‌برند.

نتایج ضعیف راه آهن در نیم فصل اول باعث شده مهدی تارتار در موقعیت بدی قرار بگیرد و حتی مدیران باشگاه به فکر گزینه‌های جایگزین هم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تارتار این روزها به شدت تحت فشار است چرا که در سال‌های اخیر نتوانسته عملکرد مناسبی داشته باشد. امسال هم برای تارتار تفاوتی با سالهای گذشته نداشته و این مربی جوان در راه آهن نیز موفق نبوده که نتایج دلخواه را کسب کند.

مدیران این باشگاه به هیچ وجه از عملکرد تارتار رضایت ندارند و این نارضایتی را به خود تارتار هم اعلام کرده‌اند. در چند روز اخیر بحث استعفای تارتار از راه آهن هم مطرح شده بود و اگر این اتفاق رخ بدهد بعید است مدیران باشگاه با آن مخالفت کنند.

در این میان مدیران باشگاه راه‌آهن به دنبال جایگزین هم بوده‌اند تا اگر تارتار استعفا داد بتوانند گزینه مورد نظرشان را جایگزین کنند. گفته می شود مربیانی چون علی اصغر مدیر روستا، حسین فرکی و حمید درخشان مد نظر باشگاه راه‌آهن هستند اما از آنجایی که مدیر روستا با اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن رابطه صمیمانه‌تری دارد از او به عنوان جدی‌ترین آلترناتیو تارتار نام می‌برند.

کد خبر : ۳۳۵۹۶۱