خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

جذب سیدجلال صحت دارد/ مثل ذوب‌آهن سال گذشته سهمیه آسیا می‌گیریم

ما هم می‌توانیم سهمیه آسیا را بگیریم و یک استارت خوب می‌تواند ما را به این مهم برساند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جذب سید جلال حسینی تا حدودی صحت دارد.

علیرضا اژدری زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: خبر جذب حسینی تا حدودی صحت دارد و سید جلال یکی از گزینه های ما برای حضور در خط دفاع فولاد است. البته هنوز به صورت جدی و مستقیم با حسینی مذاکره نکرده‌ایم اما گزینه ما است.

وی افزود: دلیل نتایج ضعیف فولاد در نیم فصل اول تغییرات مدیریتی بود. گاهی اوقات این اتفاقات می‌افتد و تیم‌ها وارد چالش می‌شوند اما کم کم شرایط عادی می‌شود و برای ما هم همین قضیه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم اسکوچیچ چقدر در این نتایج مقصر است؛ اصلا درست نیست. نباید دنبال مقصر بگردیم چون برای هر تیمی ممکن است این اتفاقات رخ بدهد. ما سعی کردیم این مشکلات را رفع کنیم اما بروز این مشکلات و نتایج ضعیف هم عمدی نبوده است. گاهی اوقات اتفاقات غیر منتظره پیش می‌آید اما این اواخر وضعیت بهتر شده است و نتایج بهتری گرفتیم که این مساله به صبر و حوصله‌ای که به کار بردیم برمی گردد.

مدیر عامل فولاد خوزستان اظهار داشت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و هواداران هم اعتراض هایی داشتند که به حق هم بود. فولاد یک باشگاه بزرگ است و هواداران قدیمی و زیادی دارد و همه آنها سرافرازی فولاد را می خواستند. ما تلاش کردیم تا اتفاقات ناگوار تمام شود و مشکلات را تا حدودی رفع کردیم. در نیم فصل دوم تلاش بیشتری می کنیم تا وضعیت بهتر شود.

اژدری زاده در پایان گفت: به نیم فصل دوم امیدواری زیادی داریم و برای موفقیت بیشتر تلاش می کنیم تا جایگاه خوبی در پایان فصل داشته باشیم. امیدوارم کل امتیازات نیم فصل دوم را بگیریم و اگر این اتفاق بیفتد مثل ذوب آهن سال گذشته خواهیم شد که نیم فصل اول پایین جدول بود اما در پایان فصل سهمیه آسیا را گرفت. ما هم می‌توانیم سهمیه آسیا را بگیریم و یک استارت خوب می‌تواند ما را به این مهم برساند. آنچه مهم است تلاش برای بهتر شدن است. اسکوچیچ تا پایان فصل مربی ما است و حمایت کامل ما را دارد. فولاد خوزستان یک فرصت برای فوتبال کشور است و همه کمک کنیم تا این فرصت همچنان در فوتبال ایران باقی بماند.

کد خبر : ۳۳۶۰۵۰