خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ‌برتر والیبال؛

صعود بانک‌سرمایه به پلی‌آف با برتری بر سایپا

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۱۶۰

تیم بانک‌سرمایه با کسب 13 برد و 38 امتیاز صعود خود را به عنوان نخستین تیم به مرحله پلی‌آف قطعی کرد.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ‌برتر والیبال در خانه والیبال تهران تیم بانک سرمایه میزبان سایپا بود که در این مسابقه بانکی‌ها 3 بر صفر به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای خود را به عدد 13 برسانند و با 38 امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرند.

شاگردان مصطفی کارخانه در این دیدار در 3 ست متوالی و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند و هشتمین شکست سایپا را رقم زدند.

تیم آرمان ورزشی اردکان که در حال حاضر با 6 برد و 16 امتیاز در جایگاه‌نهم قرار دارد، در صورت پیروزی در 7 دیدار آینده با امتیاز کامل، 37 امتیازی با 13 برد می‌شود به همین دلیل صعود بانک سرمایه به پلی‌آف با 13 برد و 38 امتیاز قطعی شده است.

ناصر شهنازی سرمربی‌سایپا در این دیدار از مجتبی شبان٬ مجتبی قلی‌زاد٬ پیمان کریمی٬ مهدی رنجبر٬ جواد حسین‌آبادی٬ علی نودوزپور و مصطفی حیدری در ابتدای مسابقه استفاده کرد.

بانک‌سرمایه نیز که چند بازیکنش به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور نداشتند، با ترکیب عادل غلامی٬ قاسم کارخانه٬ فرهاد نظری‌افشار٬ لوکاس ژیگادلو٬ محمدرضا سلیمانی٬ محمد فلاح و فرهاد ظریف این بازی را آغاز کرد.

قضاوت این مسابقه را محمد شاهمیری و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و حمید حق بین نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز