خبرگزاری کار ایران

در نامه ای مطرح شد؛

درخواست هواداران تراکتورسازی از فرمانده نیروهای مسلح

هواداران تراکتورسازی درباره ماجرای پیوستن مهدی شریفی که قرار بود برای تبریزی ها بازی کند ولی او را به ملوان فرستادند نامه نگاری کردند.

به گزارش ایلنا، در نامه هواداران تراکتورسازی تبریز به فرمانده نیروهای مسلح آمده است:

فرمانده محترم نیروهای مسلح

با اهدای سلام

چناچه مستحضرید آل سعود و هم پیمانانشان پرچم عناد و دشمنی را با کشورمان برافراشته و سعی در تخریب کشور عزیزمان ایران دارند. این کار تا جایی پیش رفته که حتی مسئولان باشگاهای عربستانی به عدم حضور در خاک ایران برای انجام مسابقات جام باشگاهای آسیا به کنفدراسیون آسیا اتفاق قول رای داده اند. از آنجایی که امسال مسابقات جام باشگاهای آسیا جنبه ملی و حیثتی دارد , لذا تقاضا مندییم برای تیم تراکتورسازی به چشم تیم ملی نگاه کرده و این تیم را به مانند تیم ملی یاری فرمائیید.

در خبرها داشتیم مهدی شریفی باید در ملوان بازی کند و سردار باران چشمه فرموده اند برای آنها تیم های نیروهای مسلح هیچ فرقی ندارد. آری برای انجام وظیفه مقدس سربازی فرقی ندارد که یک سرباز در کجای این کشور پهناور خدمت کند اما زمانی که کشور در حالت آماده باش باشد صد در صد در مرزهای کشور نیاز به نیروی بیشتری است تا با هر گونه گستاخی دشمن مقابله شود.

امروز تیم تراکتورسازی در مرز این کشور با تیمهای آل سعود و هم پیمانانش در جبهه باشگاهای آسیا با نام مقدس ایران به مبارزه خواهد پرداخت و نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد تا فاتح این نبرد نابرابر باشد. مشکل تراکتورسازی در این فصل نبود مهاجم شش دانگ و کار بلد است که با پیوستن مهدی شریفی به این تیم میتوانست تا حد زیادی در این ناحیه امیدوار باشد و برای فتح با اعتماد زیاد پا به میدان نبرد بگذارد. پس امید است با حمایت شما بزرگواران نماینده شایسته ای باشیم برای میهن عزیزمان ایران.

باشد که سربلند باشید.

درخواست:هواداران تیم تراکتورسازی

کد خبر : ۳۳۶۴۶۹